ایرانسل سال جاری هم لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت كرد

لوح تندیس زرین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، برای سومین سال پی در پی، به ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه دریافت کننده‌ی این لوح تندیس رسید.
به گزارش روش سئو به نقل از مهر، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در چارچوب اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری، عصر سه شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، در تالار رسول اکرم(ص) مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار گردید. در این همایش، دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری، دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیته‌ی اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، دکتر فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره وری و تعدادی از مدیران کشوری حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند. در این مراسم، لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آنرا دریافت کرد.
با اهدای این لوح تندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و اولین عرضه دهنده‌ی ۵G در ایران، بعنوان «یکی از پیشگامان عرصه‌ی رضایتمندی مشتری در راه دستیابی به اهداف پرارزش اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تقدیر شده است. ایرانسل در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند.

منبع: