تونل شركت بورینگ پذیرای نخستین مسافران

به گزارش روش سئو با گذشت دو سال از تایید شدن پروژه و یک سال از آخر عملیات ساخت و ساز تونل زیرزمینی مرکز گردهمایی لاس وگاس، حالا شرکت بورینگ(Boring) حمل و نقل نخستین مسافران را شروع کرده است.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از نیواطلس، این سیستم شرکت کنندگان گردهمایی را بین ایستگاه های زیر تاسیسات جابه جا می کند و امید می رود نخستین بخش از سیستم حمل و نقل زیرزمینی درحال گسترش در سرتاسر این شهر باشد.
به نقل از شرکت فست (Fast)، هم اکنون سیستم حمل و نقل زیرزمینی شرکت بورینگ شامل دو عدد تونل یک طرفه است که سه ایستگاه را در اعماق ۱۲ متری زمین به یکدیگر وصل می کند. پیمودن کل مسیر که ۲.۷ کیلومتر است دو دقیقه زمان می برد و مسافران می توانند سوار خودرو های داری راننده ی تسلا شوند که با سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند.
کسانی که با برنامه های شرکت بورینگ آشنایی دارند امکان دارد متوجه این مورد شده باشند که این تونل ها با آن چه که ایلان ماسک تصور می کرد متفاوت می باشد. او تصور می کرد خودرو ها بوسیله ی آسانسور از خیابان به تونل ها وارد می شوند و به صورت خودران با سرعت بالا به حرکت در می آیند. در واقع شرکت بورینگ در وب سایت خود اعلام نموده که خودرو های این تونل ها می توانند تا سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کنند.
باآنکه نخستین عملیات تجاری این تونل ها با تصورات بلند پروازانه فاصله دارد اما این شرکت اعلام نموده که بوسیله ی این تونل ها میتوان در هر ساعت ۴ هزار و ۴۰۰ نفر را جابه جا کرد و آنها قصد دارند این سیستم را گسترش دهند و به ۴۳ ایستگاه با قابلیت حمل ۵۱ هزار مسافر در ساعت برسانند.

منبع: