كمپین رمضان بهاری چارخونه

بازار جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال چارخونه ایرانسل، در ماه مبارک رمضان، با هدف ایجاد فضای سرگرم کننده و تشویق مخاطبان خود به ماندن در خانه، کمپینی را همراه با جوایز مختلف برگزار کرده است.

به گزارش روش سئو به نقل از مهر به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، این کمپین که از ۲۸ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به مدت ۲۸ روز و با عنوان «رمضان بهاری» برگزار می شود، علاوه بر هزاران محتوای متنوع در دسته بندی های فیلم، موسیقی، کتاب، کتاب صوتی، اپلیکیشن و بازی برای سرگرمی و اوقات فراغت کاربران، شامل جوایز ویژه ای مانند چهار عدد گوشی موبایل سامسونگ S21، اینترنت هدیه و هدایای نقدی است.
این کمپین، با همکاری اپلیکیشن «تاپ» و در دو بخش اپلیکیشن و صفحه‌ی اینستاگرام چارخونه برگزار می گردد. در بخش نخست، کاربران با دانلود و ثبت نام در اپلیکیشن تاپ و خرید حداقل ۵۰۰۰ تومانی از چهارخونه، در قرعه کشی چهار دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ S21 شرکت داده می شوند. خرید بیشتر از چارخونه، شانس برنده شدن در قرعه کشی را زیاد می کند.
همچنین در بخش دوم این مسابقه که در صفحه‌ی اینستاگرام چارخونه به نشانی @charkhonehstore برگزار می شود، کاربران می توانند با رعایت مقررات شرکت در مسابقه، در قرعه کشی اهدای جایزه‌ی نقدی شرکت نمایند. این جایزه، هرهفته برای دو نفر و در مجموع به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است.
ضمناً چالش های متنوع ۴*۴ چارخونه، طی برگزاری کمپین، به صورت ویژه برگزار می گردد. بخش ثابت چالش های هر هفته، چالش «راویتو» است که از مخاطبان دعوت می شود تا کلیپ های خویش را با تم ماه مبارک رمضان و هشتگ #رمضان_بهاری در راویتو آپلود کنند. همینطور کاربران می توانند ویدئوی ارسال شده توسط دیگران را با اینترنت مجانی ایرانسل در راویتو مشاهده کنند و با انجام سه چالش مشخص شده، هر هفته چهار گیگابایت اینترنت مجانی ایرانسل دریافت نمایند.
به علاوه، اشتراک ماهانه بخش فیلم، موسیقی و کتاب صوتی چارخونه، در این ایام با ۲۰ درصد تخفیف و در چارچوب چالش ها عرضه خواهد شد.
بازار جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال چارخونه، بستر و سامانه ارائه‌ی خدمات تجمیع، توزیع و عرضه‌ی نیابتی برنامه، محتوا و محصولات دیجیتال در فضای مجازی و حوزه‌ی دیجیتال است که حوزه هایی مانند بازی، موسیقی، فیلم، کتاب، روزنامه و مجله را پوشش می دهد.
ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با پشتیبانی از تولید و عرضه‌ی محصولات و خدمات دیجیتال، پشتیبانی از رشد و توسعه‌ی کسب وکارهای دیجیتال را بعنوان استراتژی کلان خود در نظر گرفته است.

منبع: