فعالیت سرویس كرونا در پیام رسان آیگپ

پیام رسان بومی آیگپ، سرویس كرونا را جدی بگیریم را با هدف افزایش سطح آگاهی كاربران و دریافت اطلاعیه ها و دستورالعمل های در رابطه با این اپیدمی، فعال كرد.
به گزارش روش سئو به نقل از آیگپ، بیش از یک سال از زمان همه گیری ویروس کرونا در جهان می گذرد. در روزهایی که ویروس کرونا روزانه افراد زیادی را مبتلا می کند و جان خیلی از هموطنان را می گیرد، پیام رسان آیگپ با ارائه سرویس «کرونا» در بخش آیلند، همراه کاربران خود بوده تا بتواند از نگاه مسئولیت اجتماعی، قدمی در راه کاهش میزان ابتلای هموطنان بردارد و از سویی از فشار مضاعف کادر درمان تا حدودی بکاهد. سرویس « کرونا را جدی بگیریم » از روزهای ابتدایی شروع همه گیری ویروس کرونا بوجود آمد. در این بخش همه روزه آمار رسمی کرونا در ایران و جهان در ساعت ۱۴: ۳۰ منتشر می شود. همین طور کاربران می توانند در بخش غربالگری کرونا شرکت کرده و نسبت به دادن تست غربالگری بوسیله ثبت علایم خود اقدام و در صورتی که مشکوک به ویروس کرونا بودند به مراکز درمانی برای اقدامات تکمیلی مراجعه کنند. در این سرویس بخش هایی مربوط به پرسش های متداول، اطلاعیه ها و دستورالعمل ها درباره ویروس کرونا و همین طور تماس با ۴۰۳۰ نیز گنجانده شده است. استفاده کنندگان از آیگپ علاوه بر استفاده از امکاناتی که به آنها اشاره شد، می توانند بوسیله کانال ها، گروه ها و سایر امکانات این نرم افزار، سطح آگاهی خودرا افزایش داده و نقشی در ریشه کن شدن بیماری و انجام مسئولیت اجتماعی در این خصوص داشته باشند.