شاتل موبایل بسته های اینترنت ویژه دوره قرنطینه ارائه كرد

روش سئو: شاتل موبایل در طول مدت قرنطینه شهرهای با وضعیت قرمز، بسته های جدیدی با تخفیف های ویژه به افراد حاضر در این شهرها ارائه كرد.

به گزارش روش سئو به نقل از مهر، همزمان با آغاز دوره قرنطینه به سبب اوج گیری باردیگر شیوع کرونا، شاتل موبایل با هدف تسهیل و کاهش هزینه دورکاری افراد و استفاده از اینترنت برای سرگرمی و دسترسی به اطلاعات در زمانی که بیشتر اوقات خودرا در خانه سپری می نماییم، طرح تازه ای ارائه کرده است. در این طرح که تا ۱۵ آذر ۱۳۹۹ و اختتام محدودیت های قرنطینه ادامه خواهد داشت، بسته های جدید اینترنت ۳G و ۴G با قیمت های ویژه در اختیار مشترکین جدید و قدیمی سیمکارت های شاتل موبایل قرار می گیرد.
شاتل موبایل که برای نخستین بار در ایران، سیم کارت هوشمند را به بازار عرضه نموده است، طرح «بسته آغازین در خانه بمانیم» را ارائه کرده که بدون افزایش قیمت، ترافیک اینترنت بیشتری را در اختیار مشترکین جدید سیمکارت های خود قرار می دهد. علاوه بر بسته آغازین برای خرید سیمکارت هوشمند، ۴ بسته افزایشی اینترنت ویژه دوران قرنطینه نیز از طرف این اپراتور عرضه شده است که همه مشترکین قدیمی و جدید سیمکارت های شاتل موبایل می توانند، این بسته ها را در دوران قرنطینه، با قیمت هایی نازل تر از حالت عادی خریداری کنند.
شاتل موبایل قبل از این نیز کارهای گوناگونی در جهت توسعه خدمات غیرحضوری و ارتباطی برای پیش گیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده بود؛ اهدای چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان و اساتید داشگاه، توسعه زیرساخت ثبت نام اینترنتی و تلفنی سیمکارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع، عرضه سیمکارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر اساس راهکار APN-VPN به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا روی سیمکارت، همچون این اقدامات هستند.
شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش ۳G و ۴G/LTE در سراسر کشور با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که برای اولین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که برمبنای آن، سیمکارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را بطور خودکار برای وی انتخاب می کند.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم کارت، می توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا بوسیله شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع: