كارمندان ایلان ماسك هم به كرونا مبتلا شدند

به گزارش روش سئو بنابر گزارش ها آزمایش ویروس كرونا دو كارمند شركت اسپیس ایكس مثبت درآمده است.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از لس آنجلس تایمز، در حالیكه چند شركت فضایی در سرتاسر جهان فعالیت خویش را به علت شیوع كرونا كه حالا بیماری كووید-۱۹ نام گرفته متوقف كرده اند اما چندی قبل ایلان ماسك مدیرعامل شركت اسپیس ایكس اعلام نموده بود او تابحال فعالیت شركتش را متوقف نكرده است و كارمندان اسپیس ایكس در دفتر مركزی شركت در كالیفرنیا در همین حال به كار خود ادامه می دادند.
حال بنابر گزارش ها آزمایش ویروس كرونای دو تن از كارمندان كارخانه موشك سازی هاوتورن اسپیس ایكس در كالیفرنیا مثبت درآمده است و این مورد سبب شده تا آن دو كارمند و كارمندان این شركت كه با این افراد در تماس بوده اند، قرنطینه شوند.
این مورد در حالی است كه ایلان ماسك طی روزهای گذشته اعلام نموده بود می خواهد به حل مشكل كمبود دستگاه تنفس مصنوعی در آمریكا كمك نماید. به دنبال افزایش مبتلایان به “كرونا ویروس” در آمریكا، شهردار نیویورك به ایلان ماسك اطلاع داد كه این شهر با كمبود دستگاه های تنفس مصنوعی روبرو شده است.
البته هم اكنون كل آمریكا با كمبود دستگاه های تنفس مصنوعی روبرو شده است. این دستگاه ها برای زنده ماندن مبتلایان به كووید-۱۹ لازم و ضروری می باشد. بدین سان “ایلان ماسك” رئیس شركت “تسلا” در پیامی در حساب كاربری خود در توئیتر نوشت كه این شركت خودروسازی می تواند به تولید تجهیزات سلامتی و دستگاه های تنفس مصنوعی بپردازد.
او همینطور نوشت: در صورت كمبود این دستگاه های تنفس مصنوعی، تسلا به تولید آنها خواهد پرداخت. ماسك در پاسخ به سوالی راجع به ظرفیت تولید شركت اظهار داشت: ساخت دستگاه های تنفس مصنوعی دشوار نیست، ولی نمی توان فورا آنها را تولید كرد.