مشاركت جمعی برای شكست كرونا در گروه های صدمه پذیر با همكاری شاتل

به گزارش روش سئو شبكه تلفن همراه شاتل موبایل از كمپین خیریه مهربانه برای تهیه اقلام بهداشتی به منظور مبارزه با انتشار ویروس كرونا برای گروه های صدمه پذیر حمایت می كند.

به گزارش روش سئو به نقل از مهر، با عنایت به این كه این روزها انتشار ویروس كرونا به دغدغه اصلی خیلی از افراد بدل شده و در این میان به علت كمبود و گرانی اقلام بهداشتی و ضدعفونی كننده، خیلی از گروه های صدمه پذیر جامعه از دسترسی به این اقلام محروم شده اند، شاتل موبایل از پروژه جدید خیریه مهربانه به منظور تأمین اقلام بهداشتی برای خانواده های صدمه دیده حمایت می كند.
در این پروژه خیریه، سرمایه تأمین شده صرف خرید اقلام بهداشتی نظیر ماسك، دستكش لاتكس، دستكش نایلونی، مواد ضدعفونی كننده دست و سطوح، شوینده، پد الكلی، دستمال كاغذی و سایر ملزومات شده تا در دسترس خیلی از گروه های صدمه پذیر، همچون خانواده های كم بضاعت، كودكان كار و افراد كم توان قرار گیرد.
شاتل موبایل امیدوار است با پشتیبانی از این پروژه خیریه، جمع آوری كمك های نقدی كاركنان و مشتركین سیمكارت هایش و گسترش این مشاركت جمعی، در مبارزه با انتشار ویروس كرونا، به سهم خود به سلامت هموطنان كمك كرده و باری از دوش جامعه پزشكی كشور بردارد.
برای مشاركت در پروژه خیریه و كمك به خرید اقلام بهداشتی ویژه گروه های صدمه پذیر و كم بضاعت برای مقابله با كرونا، به وب سایت خیریه مهربانه به نشانی www.mehrabane.ir رجوع كنید.
مهربانه اولین پلت فرم تأمین سرمایه جمعی (كرادفاندینگ) با هدف جمع آوری مبالغ مورد نیاز برای موسسات خیریه رسمی است. مهربانه در خلال ۴ سال فعالیت خود، بیشتر از ۲۱۰ پروژه موفق، همكاری با ۷۴ موسسه خیریه، فعالیت در ۲۰ استان و جمع آوری بیشتر از ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان كمك به صورت كرادفاندینگ را در كارنامه خود دارد.