آغاز جشنواره نوروزی سیمكارت های هوشمند شاتل موبایل

روش سئو: جشنواره نوروزی سیمكارت های هوشمند شاتل موبایل شروع شد.
به گزارش روش سئو به نقل از مهر، جشنواره نوروزی سیمكارت های هوشمند شاتل موبایل با قرعه كشی هفتگی یك گوشی هوشمند، اعطای دقایق رایگان مكالمه داخل و خارج شبكه در شب عید، اعطای یك و نیم گیگ اینترنت همراه هفتگی بدون قرعه كشی و قرعه كشی یك دستگاه كنسول بازی PS۴ شروع شد.
همه مشتركین قدیمی و جدید سیمكارت های هوشمند شاتل موبایل، تا ۲۹ فروردین با فعال سازی سیمكارت و برقراری نخستین تماس، خرید و فعال سازی مودم، خرید شارژ، خرید بسته و یا هر دقیقه برقراری تماس خارج شبكه در جشنواره نوروزی شاتل موبایل امتیاز كسب می كنند و در قرعه كشی هفتگی هفت گوشی هوشمند و یك كنسول بازی PS۴ شركت داده می شوند. همین طور تمامی مشتركین سیمكارت های شاتل موبایل، با رسیدن امتیازها به سقف معینی، علاوه بر افزایش شانس شركت در این قرعه كشی ها، یك و نیم گیگابایت اینترنت همراه هفتگی بدون انجام قرعه كشی دریافت می كنند.
شاتل موبایل در شب عید نوروز نیز بسته های مكالمه داخل و خارج شبكه و بسته های اینترنت همراه به مشتركین سیمكارت های هوشمند خود هدیه می دهد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباب جشنواره نوروزی شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیمكارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیش شماره ۰۹۹۸ و كد یك، به وب سایت www.shatelmobile.ir بازگشت كنید یا بوسیله شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با كارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرید و پروسه ثبت نام و تحویل سیمكارت را درب منزل خود انجام دهید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: