به دلیل تحریم گوگل؛ هواوی سرچ در موبایل های هواوی جایگزین گوگل می شود

روش سئو: هواوی در ادامه جایگزین كردن سرویس های گوگل در موبایل هایش، اپلیكیشن هواوی سرچ را جایگزین گوگل سرچ می كند.
به گزارش روش سئو به نقل از گیزچاینا، بعد از تحریم هواوی توسط دولت آمریكا، این شركت چینی نمی تواند از خدمات گوگل استفاده نماید. بنا بر این موبایل های هواوی و آنر دیگر با اكوسیستم گوگل یكپارچه نیستند و هواوی مجبور شد تا به تدریج عناصری را جایگزین سرویس های گوگل كند، مانند «اپ گالری» بجای پلی استور. این درحالی است كه هر روز اپلیكیشن ها و سرویس های بیشتری به موبایل های هواوی افزوده می شود. هواوی درحقیقت تصمیم دارد تمام سرویس های گوگل را برای كاربران خود جایگزین كند. بعنوان مثال سرویس Squid جایگزین گوگل نیوز، Huawei Assistant جایگزین Google Assistant می شود. اما در كنار این موارد سرویس جستجوی گوگل نیز در موبایل های هواوی جایگزین می گردد و بجای آن هواوی سرچ جایگزین می گردد.
همانطور كه اسكرین شات های اولیه نشان می دهد، هواوی سرچ یك اپلیكیشن جدید است كه به قسمتی از سرویس های موبایل هواوی افزوده می شود. كاربر با كمك این اپلیكیشن می تواند جستجو انجام دهد، به وضعیت آب وهوا و نتیجه كاوشهای ورزشی میانبر بزند.
نتایج به دست آمده از جستجو در این اپلیكیشن در زیر گروه های ویدئو، اخبار و تصاویر دسته بندی می شوند. این اپلیكیشن به زودی در موبایل های هواوی و آنر عرضه می شود و در موبایل های جدید بطور پیش فرض نصب خواهد شد.

منبع: