به اشتراك گذاری فایل در گوشیهای اندرویدی ساده می شود

روش سئو: گوگل می خواهد قابلیتی مشابه با ایردراپ را به گوشیهای اندرویدی اضافه كند تا بتوان با فعال كردن وای فای و بلوتوث برای انتقال سریع فایل در گوشیهای نزدیك به هم اقدام نمود.

به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، به دنبال عرضه انواع اپلیكیشن ها بمنظور به اشتراك گذاری سریع فایل های حجیم میان گوشیهای اندرویدی نزدیك به هم، حالا گوگل می خواهد خود این خدمات را به كاربران عرضه نماید.
خدمات مورد اشاره كه به اشتراك گذاری نزدیك یا Nearby Sharing نام گرفته، ابزاری در حال طراحی است كه ارسال سریع عكس و ویدئو از یك گوشی اندرویدی به گوشی دیگر را ممكن می كند. خدمات مذكور فعلاً برای دو گوشی پیكسل ۲ ایكس ال و پیكسل ۴ بطور آزمایشی عرضه شده است.
برد این فناوری بین سه تا چهار متر است و برای دسترسی به آن امكانات تازه ای به بخش تنظیمات سیستم عامل اندروید اضافه می شود. كاربران می توانند تعداد افرادی كه می توانند از این طریق گوشی آنها را مشاهده كنند، محدود كرده یا گوشی خودرا بطور كامل مخفی كنند.
انتظار می رود در آینده نزدیك تعداد بیشتری از گوشیهای اندرویدی ساخت سامسونگ و همین طور شركت های چینی به این خدمات مجهز شوند. گفته می شود گوگل بطور رسمی اطلاعات بیشتر دراین زمینه را در كنفرانس توسعه دهندگان خود در ۱۲ ماه می امسال ارائه خواهدنمود.

منبع: