هك نمایشگر كنترل نوزاد در آمریكا برای ابراز عشق به كودك

به گزارش روش سئو یك هكر بانفوذ به تجهیزات كنترل نوزاد در آمریكا از نمایشگر آن برای سرك كشیدن به نقاط مختلف منزل و بیان مكرر عبارت من عاشق تو هستم خطاب به طفل سه ساله استفاده نمود.

به گزارش روش سئو به نقل از ان بی سی نیوز، این اقدام سبب ترس و وحشت شدید پدر و مادر این نوزاد شد و آنها به سرعت مبحث را با پلیس و رسانه ها در بین گذاشتند.
به گفته مادر این نوزاد در زمان وقوع این رویداد، وی در طبقه پایین منزل بوده كه ناگهان دختر دیگر این زوج فریاد می زده و از صحبت كردن صدایی با خود در منزل خبر می دهد. با رجوع مادر به طبقه دوم خانه مشخص می شود كه هكر مورد اشاره از راه نمایشگر نمایش دهنده شرایط نوزاد در حال بیان جملاتی عاطفی خطاب به نوزاد است و به وی می گوید من عاشق تو هستم!
نمایشگر كنترل نوزاد مورد اشاره كه Fredi نام دارد، توسط شركت چینی Jinbaixun تولید شده و تاكنون بارها اخباری در مورد هك شدن آن به دلیل امنیت پایین سخت افزارهای آن انتشار یافته است.
به نظر می رسد هكر این ابزار كنترل نوزاد با نفوذ به شبكه خانگی وای – فای توانسته از آن سواستفاده كند. پلیس فدرال آمریكا تحقیقات خویش را در این زمینه شروع كرده است.