شماره های رند شاتل موبایل با رنج جدید وارد بازار شد

روش سئو: شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه كشور با پوشش سراسری ۳G و ۴G، رنج جدید شماره های رُند و خوش آهنگ را به روشی نوین و بدون احتیاج به شركت در فرایند مزایده، در اختیار متقاضیان قرار داد.

به گزارش روش سئو به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، امكان خرید رنج جدید شماره های رُند و خوش آهنگ این اپراتور با پیش شماره جدید ۰۹۹۸۱۴، در سه دسته بندی شماره های یك ستاره، شماره های دو ستاره و شماره های سه ستاره فراهم گردید. این شماره ها، با قابلیت انتخاب شماره رند از میان هزاران گزینه موجود، همراه با بسته های یك ماهه و از راه فروش اینترنتی در shop.shatelmobile.ir، فروش تلفنی از راه تماس با ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰، ارسال حرف R از راه پیامك به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و همینطور فروش حضوری در بیشتر از ۱۳۰۰ نمایندگی شاتل موبایل در سراسر كشور، عرضه می شوند.
بر اساس این گزارش، شاتل موبایل قبل از این شماره های رند یك تا سه ستاره خویش را در رنج های ۰۹۹۸۱۰، ۰۹۹۸۱۱ و ۰۹۹۸۱۲ به بازار عرضه نموده بود و حالا با عرضه رنج ۰۹۹۸۱۴ شماره های رند جدیدتری به این سبد افزوده است.
بنابر اعلام این اپراتور تلفن همراه، شماره های رند یك ستاره با قیمت ۶۰ هزار تومان، شماره های رند و مرتب دو ستاره با قیمت ۱۰۰ هزار تومان و شماره های رند سه ستاره با قیمت ۱۵۰ هزار تومان همراه با بسته ی آغازینی شامل اینترنت همراه یك ماهه، دقایق مكالمه و پیامك برون شبكه، مكالمه و پیامك نامحدود درون شبكه و یك ماه، اشتراك سرویس فیلم و سریال نماوا در شرایطی برابر و بدون احتیاج به مزایده به متقاضیان عرضه می شوند.
متقاضیان برای كسب اطلاعات بیشتر، انتخاب و خرید شماره های رُند و مرتب شاتل موبایل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیش شماره ۰۹۹۸ و كد یك، می توانند با مركز تماس شبانه روزی این اپراتور به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند یا به وب سایت رسمی این اپراتور و یا نمایندگی های شاتل موبایل در سراسر كشور رجوع نمایند.
همچنین لیست نشانی نمایندگان فروش و خدمات بعد از فروش سیمكارت های شاتل موبایل از راه وبسایت www.shatelmobile.ir و یا تماس با مركز تماس شبانه روزی این اپراتور به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ قابل دریافت است.