جزئیات سرویس بازی جدید اپل مشخص شد

به گزارش روش سئو شركت اپل شب گذشته طی مراسم رونمایی از سری جدید آیفون، اپل واچ و آیپد درباره اپل تی وی پلاس و سرویس بازی اپل هم اطلاعاتی را رونمایی نمود.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، این شركت می خواهد تا آخر سال جاری سرویس اختصاصی بازی خود موسوم به “اپل آركید”(Apple Arcade) را هم توسعه دهد.
گفته می شود در صورت راه اندازی سرویس بازی اپل آركید، بالغ بر ۱۰۰ بازی متنوع به كاربران و علاقمندان به بازی و گیمینگ و دنیال دیجیتال و مبتنی بر واقعیت مجازی و افزوده از جانب اپل عرضه می شود.
بنابر گزارش ها كمپانی اپل با شركت هایی مانند كونامی، كپ كام و آناپورنا همكاری كرده تا پلت فرم آی. اُ. اس را به یكی از محبوب ترین پلت فرم های بازی تبدیل كند.
كمپانی اپل تابحال بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار برای توسعه این سرویس بازی هزینه كرده است و بنابر برنامه ریزی ها این سرویس از ۱۹ سپتامبر با بیشتر از ۱۰۰ بازی با قیمت ماهانه ۴.۹۹ دلار راه اندازی خواهد شد.
بازی های اپل آركید به صورت انحصاری بر روی پلت فرم های آی. اُ. اس، آی پد اُ اس و تی. وی اُ اس برای دانلود قرار خواهد گرفت. نكته قابل ذكر این است كه اپل آركید یك تب جداگانه در اپ استور خواهد داشت.