برنامه های ایرانسل برای حضور در الكامپ ۲۰۱۹ تشریح شد

روش سئو: برنامه های ایرانسل بزرگترین اپراتور دیتای ایران برای حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الكترونیك، كامپیوتر و تجارت الكترونیك (الكامپ ۲۰۱۹) اعلام گردید.

به گزارش روش سئو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با هدف عرضه چكیده ای از فعالیت ها، ایرانسل غرفه های جداگانه ای در سالن های ۶، ۸-۹، ۱۸، ۲۷ و ۳۸ و محوطه نمایشگاه در نظر گرفته است.
ایرانسل غرفه اصلی خود در ورودی سالن ۳۸ را به دو بخش خدمات به مشتركان شخصی و سازمانی تقسیم كرده است. در بخش خدمات شخصی به معرفی خدماتی نظیرVoLTE، VoWiFi، اینترنت پرسرعت همراه LTE و ثابت TD-LTE، تلویزیون اینترنتی ایرانسل(لنز)، اپلیكیشن و سیمكارت كودك، «ایرانسل من»، حساب چندكاربره و جدیدترین محصولات و خدمات خود می پردازد.
همچنین در بخش فروش سازمانی هم خدماتی نظیر اینترنت اشیا، شهر هوشمند وخدمات پرداخت الكترونیكی و سیمكارت NFC، خدمات ابری، WiFi شركتی و محصولات متنوع دیگر، مخصوص سازمان ها و شركت ها كه برای آشنایی مخاطبان و عرضه توضیحات لازم به علاقه مندان معرفی می شود.
علاوه براین، ایرانسل در غرفه سالن ۲۷ خود با هدف رابطه بیشتر با افراد مستعد همكاری و ایجاد روابط نزدیك بین منابع انسانی ایرانسل و متقاضیان شغل، حضور دارد و متقاضیان فرصت های همكاری می توانند با مدیران و كارشناسان ایرانسل گفتگو كنند.
بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در سالن ۱۸ هم به عرضه دستاوردها در عرصه تولید ملی می پردازد.
ایرانسل با عنایت به اهمیتی كه برای همكاری با استارتاپ ها قائل است، غرفه ای به منظور همكاری مشترك و معرفی شركت های همكار ایرانسل مثل چارخونه، گپ و نیوار در سالن ۸-۹ كه ویژه استارتاپ هاست، تدارك دیده است. علاقه مندان با عنایت به توانایی های خود می توانند جهت مذاكره و معرفی قابلیت های خود برای سرمایه گذاری در این عرصه، با متخصصان ایرانسل دیدار و گفتگو كنند.
علاوه بر این در ایام برگزاری نمایشگاه الكامپ ۲۰۱۹ جلسات سخنرانی با موضوعات روز تكنولوژی توسط معاونان، مدیران و مهمانان ایرانسل و شركت های همكار این شركت در بخش «الكامپ ترندز»، سالن ۶، برگزار می شود.
ایرانسل در بخش غرفه های بیرونی در محوطه نمایشگاه، مقابل سالن ۳۸، به عرضه خدماتی نظیر تبدیل سیمكارت های ۳G به ۴G و عرضه مودم های اینترنت ثابت و همراه می پردازد.
نمایشگاه الكامپ ۲۰۱۹ از پنجشنبه ۲۷ تا یكشنبه ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، از ساعت ۱۰ بامداد تا ۱۸، پذیرای بازدیدكنندگان است.

منبع: