غرفه سازی و طراحی غرفه

هدف، درگیر كردن مخاطبان در تعاملات معنادار و قانع‌كننده برای استفاده از كالا و خدمات ارائه شده در نمایشگاه است كه این مهم در طراحی غرفه نمود عینی پیدا می‌كند.

غرفه سازی و طراحی غرفه نمایشگاهی، به عنوان شاخه‌ای از معماری داخلی شناخته می‌شود.

فرایند توسعه غرفه از یک مفهوم آغاز می‌شود و تا ایجاد یک فضای فیزیکال و سه بعدی ادامه دارد. یک زمینه در حال تکامل مستمر که براساس راه حل‌های نوآورانه، خلاق و عملی برای ایجاد محیط‌های ارتباطی است.
طراحان نمایشگاه از طیف گسترده ای از فناوری‌ها و تکنیک‌ها برای توسعه مدل ذهنی خود استفاده می‌کنند که مخاطبان را قادر به برقراری ارتباط با پیام نمایشگاه نماید.
هدف، درگیر کردن مخاطبان در تعاملات معنادار و قانع‌کننده برای استفاده از کالا و خدمات ارائه شده در نمایشگاه است که این مهم در طراحی غرفه نمود عینی پیدا می‌کند.

طراحی نمایشگاه یک فرایند همکاری بین رشته‌های معماری، معماری منظر، طراحی گرافیک، مهندسی صوتی و تصویری، رسانه‌های دیجیتال، نورپردازی، طراحی داخلی، و توسعه محتوا، جهت ایجاد یک تجربه جدید برای مخاطب است. در طول فرایند برنامه‌ریزی و طراحی، طراحان نمایشگاه با طراحان گرافیک، متخصصین محتوا و بخش سخت افزاری شامل سازندگان و متخصصین فنی ارتباط تنگاتنگی دارند.

فرایند طراحی غرفه، براساس یک طرح مفهومی یا تفسیری برای یک شرکت کننده و تعیین روش های مؤثر، جذاب و مناسب برای برقراری ارتباط است. فاز اول، جهت کلی طرح را مشخص و راهکارهای خلاقانه و مناسب، جهت رسیدن به اهداف ارتباطی را ایجاد می‌کند.
مراحل بعد، استفاده از مهارت‌های فنی و ساخت، در ترجمه زبان بصری به شکل دقیق است که تمام مشخصات مورد نیاز برای ساخت و نصب یک غرفه را فراهم می‌کند.

 

درباره معماریک

مهندسی معماریک ، با هدف ارائه خدمات خاص در صنعت غرفه سازی و طراحی غرفه نمایشگاهی دکوراسیون داخلی ، از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نموده است.
امروزه با اجرای بیش از ۱۵۰۰ غرفه نمایشگاهی و بیش از ۱۰۰ پروژه داخلی و باز سازی ساختمانی ، امروزه توان اجرایی تا ۵۰۰۰ متر غرفه سازی در هر نمایشگاه را دارد و در این صنعت پیشرو می باشد.

دپارتمان طراحی مهندسی معماریک با برترین و حرفه ای ترین طراحان خبره و مهندسین معماری فارغ ااتحصیل از دانشگاه های معتبر دنیا با توجه به نیاز مشتری، خاص ترین و به روز ترین طراحی غرفه و طراحی دکوراسیون داخلی را انجام می دهد.

کارگاه تولیدی مربوط به غرفه سازی معماریک با زبده ترین صنعت گران و مدیران اجرایی با حذف واسطه ها و تولید مستقیم گامی در جهت رضایتمندی مشتری و اشتغال زایی برای بیش از ۵۰ نفرنموده است.

مهندسی معماریک با ارائه خدمات متمایز غرفه سازی و دکوراسیون داخلی و بکارگیری فن آوری و مد روز دنیا کلیه نیازهای طراحی ، اجرا و مشاوره جهت نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی ، همایش ها و کنگره های علمی و غیر علمی داخلی و خارجی را مرتفع سازد .

غرفه سازی معماریک، طراحی غرفه نمایشگاهی

همچنین خاطر نشان میسازد مهندسی معماریک عضو انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان ایران ، دارنده گرید A در سیستم رتبه بندی انجمن غرفه سازی و دارنده گواهینامه ساخت غرفه سازی از نمایشگاه بین المللی می باشد.

مهندسی معماریک با ارائه خدمات خاص نمایشگاهی با بهترین کیفیت دارای رضایتمندی کامل از مشتریان خود می باشد که ضمانت میکند این مهم همیشه سیاست اصلی این شرکت باشد.

مهندسی معماریک برند برتر در صنعت غرفه سازی طراحی غرفه نمایشگاهی و غرفه سازی و طراحی معماری و دکوراسیون داخلی آماده ارائه ایده های نو و خلاقانه و پاسخگوی هرگونه نیاز شما در این صنعت می باشد.

غرفه سازی  معماریک  غرفه نمایشگاهی

مهندسی معماریک برند برتر و پیشرو در صنعت غرفه سازی

با معماریک مالک ایده آل باشید.
 
interior design_stand and Booth design
 
دارای گریدA
 
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
سایت: www.memaric.com 
تلفن: ۴۹۲۵۷_۹۸۲۱+
Instagram : memaric
Telegram : @memaric