پیش بینی تحلیلگر كاركشته محصولات اَپل: عینك واقعیت افزوده اپل سال آینده عرضه می شود

روش سئو عینك واقعیت افزوده اَپل سال آینده عرضه می شود
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از دیجیتال ترندز، بر هیچ كس پوشیده نیست كه شركت اپل چند سال است كه در حال كار بر روی فناوری واقعیت افزوده(AR) است. چنان كه “تیم كوك” مدیرعامل شركت اپل به روشنی گفته است كه این شركت عمیقاً علاقه مند به توسعه فناوری واقعیت افزوده است.
او همینطور گفته است كه واقعیت افزوده آینده فناوری خواهد بود.
همه چیز حكایت از آن دارد كه اپل در حال آغاز به تولید عینك واقعیت افزوده است و انتظار می رود این محصول با آیفون بعدی در اواخر ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ رونمایی شود.
“كوك” اظهار داشت: ما اعتقاد داریم واقعیت افزوده به سادگی آینده استفاده از فناوری را برای همیشه تغییر می دهد.
“مینگ-چی كو” تحلیلگر فناوری محصولات شركت اپل یك، اعتقاد دارد كه هدست یا عینك واقعیت افزوده اپل در سه ماهه دوم سال آینده یا نهایتاً اواخر سال ۲۰۱۹ به تولید انبوه خواهد رسید.
“كو” به پیش بینی های دقیق مربوط به محصولات آینده اپل در جهان شناخته شده است. وی یكی از قابل اطمینان ترین منابع در پیش بینی آینده محصولات و برنامه های آینده اپل است. او اطلاعات خویش را از دوستانی كه در فروشگاه های اپل در آسیا دارد كسب می كند و این اطلاعات را تجزیه و تحلیل می كند.

این هدست دارای یك صفحه نمایش هوشمند سبك برای ارتباط برقرار كردن با آیفون خواهد بود و مانند بقیه محصولات اپل از یك طراحی شیك، ظریف و جمع و جور بهره مند خواهد شد.
اپل در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ برنامه ARKit را كه پلت فرم جدیدی برای توسعه و اجرای برنامه های واقعیت افزوده در آیفون و آیپد بود بعنوان بخشی از iOS 11 معرفی نمود كه بعداً در iOS 12 به روز شد. حالا عینك اپل محصول بعدی است كه به ARKit اضافه خواهد شد.
توسعه دهندگان با ARKit می توانند نحوه اضافه كردن قابلیت های بالقوه واقعیت افزوده برای ردیابی موقعیت و درك صحنه را در برنامه های خود دریابند و با ARKit 2 می توانند تجربیات واقعیت افزوده زنده را ادغام كنند و برنامه های كاربردی را با روش های كاملاً جدید قادر به تعامل با محیط كاربر در دنیای واقعی كنند.
همینطور در اواخر اكتبر اپل پلتفرم بازی جدید خود موسوم به Arcade Games را عرضه خواهد كرد كه با آن چندین دستگاه iOS می توانند به صورت همزمان یك صحنه AR را نشان دهند یا بازی های AR چند نفره را اجرا كنند.
جذابیت این پلتفرم این است كه توسعه دهندگان مجبور نیستند برای ایجاد برنامه های AR برای آیفون و آیپد سیستم واقعیت افزوده طراحی نمایند.
عینك های واقعیت افزوده نباید با هدست های واقعیت مجازی اشتباه گرفته شوند. چون كه برخلاف هدست واقعیت مجازی، عینك های شفافی هستند كه كاربر می تواند ضمن دیدن تصاویری كه در مقابل چشمانش نمایش داده می شود از راه آن دنیای بیرون را هم ببیند. به عبارت دیگر، آنها محیط واقعی را تقویت می كنند و به دنیای بیرون می افزایند.
آخرین آیفون های اپل برای فناوری واقعیت افزوده خوب تجهیز شده اند، چونكه شامل تراشه های بیونیك هستند كه پردازش واقعیت افزوده را پشتیبانی می كنند و به همراه دوربین عمق واقعی و توسعه یافتگی iOS 12 بزرگترین پلتفرم واقعیت افزوده جهان را ساخته اند.