گجت سونی هر ساعت معمولی را هوشمند می كند

روش سئو: یكی از كارمندان شركت سونی بند هوشمندی ساخته كه هر ساعت آنالوگی را هوشمند می كند و قابلیت های دیجیتالی مانند ردیابی نشانگرهای سلامتی و نمایش نوتیفیكیشن را برای كاربران فراهم می آورد.

به گزارش روش سئو به نقل از پرس اسوسیشن، شركت سونی از یك گجت جدید رونمایی كرده كه به كاربران اجازه می دهد هر نوع صفحه ساعت معمولی را به یك بند هوشمند اضافه كنند. بدین سان خاصیت های دیجیتالی مانند ردیابی سلامت و نوتیفیكیشن ها در ساعت مذكور فعال می شود.
این گجت دارای فناوری های مختلف ساعت هوشمند مانند پرداخت بی تماس، ردیابی نشانگرهای سلامت و سخت افزارهای دیگر برای برقراری ارتباط با موبایل است كه به جای صفحه ساعت، در بند آن قرار دارند.
این شركت ادعا می كند كاربران با كمك این فناوری می توانند از بدنه ساعت های معمولی مختلف استفاده كنند و به خاصیت هایی دسترسی داشته باشند كه در ساعت های هوشمند مدرن وجود دارد.
«تپی تسوشیما» كارمند سونی این سیستم را بعنوان قسمتی از برنامه SAP شركت توسعه داده است. این برنامه كارمندان را تشویق می كند تا ایده های محصولات جدید را ارائه نمایند و آنها را بسازند.
این سیستم به جای نشان دادن اطلاعات نشانگرهای سلامتی و نوتیفیكیشن ها روی صفحه ساعت، آنها را در نمایشگرهای كوچك در بند ساعت نشان داده است.