ابداع یك تقویم دیواری هواشناس!

روش سئو: یك استارتاپ استرالیایی یك تقویم دیواری ابداع كرده است كه تغییرات آب و هوا را با تغییر رنگ نشان داده است.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، هنگامی كه سوژه پیش بینی آب و هوای روز پیش می آید، می توان تنها یك نگاه به گوشی هوشمند خود انداخت. اما یك استارتاپ استرالیایی موسوم به “تایپیفاید”(Typified) یك تقویم دیواری هواشناس ابداع كرده است كه طراح آن به نام “اولی وودز” ادعا می كند یك “هواشناس هنری” است كه با عنایت به تشخیص تغییر آب و هوا در آینده تغییر رنگ می دهد.
این تقویم از كاغذ معمولی فوق العاده ضخیم ساخته شده و قسمت اصلی آن به همراه یك جوهر حساس به گرما در زیر شیشه قاب بیرونی قرار گرفته است. در پشت آن باز یك صفحه پلاستیكی الكترونیكی قرار دارد.
كار اصلی را جوهر هوشمند حساس به گرما انجام می دهد كه برای نمایش شرایط آب و هوا روی صفحه تقویم استفاده می شود.
این تقویم آب و هوای چهار وقت در روز را (۸ صبح، ۱۲ ظهر، ۴ بعدازظهر و ۸ شب) با سه نماد از نمادهای خورشید، ابر، باران و ابر بارانی نشان داده است.
این پوستر در طول روز بوسیله اینترنت پیش بینی آب و هوا را دریافت می كند و صفحه الكترونیكی پشت آن یكی از نمادها را با گرمای مشخص ظاهر می كند. این كار سبب می شود نماد مربوطه با تبدیل به رنگ سفید در حالیكه پس زمینه آبی رنگ باقی مانده است، خودنمایی كند.
وزن این تقویم ۱.۶ كیلوگرم است و باید به برق متصل شود. لازم به ذكر است كه جوهر هوشمند آن امكان دارد در دمای بیشتر از ۲۹ درجه سانتیگراد به درستی كار نكند.
قیمت برنامه ریزی شده برای این تقویم دیواری هوشمند حدود ۱۷۹ دلار آمریكا است و فروش آن احتمالاً از ماه ژوئیه آغاز خواهد شد.