به علت كاهش تقاضای برگزاری؛ نمایشگاه سبیت آلمان پس از ۳۳ سال تعطیل می گردد

روش سئو: شركت دویچه مسه اعلام نمود برگزاری نمایشگاه فناوری سبیت آلمان پس از ۳۳ سال بعنوان یك رویداد مستقل متوقف میگردد.

به گزارش روش سئو به نقل از سبیت، از این پس نمایشگاه سبیت بعنوان بخشی كوچك از نمایشگاه هانوفر برگزار می شود كه در آن تازه ترین دستاوردهای صنایع دیگر در كنار صنعت آی تی و كامپیوتر نمایش داده می شود.
البته مقرر است در جریان برگزاری نمایشگاه سبیت به شكل جدید موضوعات دیگری هم به آن افزوده شود تا تصمیم گیران صنایع دیگر به بهترین نحو از این نمایشگاه بهره بگیرند.
در اطلاعیه ای كه بدین منظور انتشار یافته علت این تصمیم گیری تحولات عصر اقتصاد دیجیتال عنوان شده كه تقاضا برای برگزاری نمایشگاه های فیزیكی تجاری مانند سبیت را در سال های اخیر كاهش داده است. بر همین مبنا تاثیر خلاقیت های ناشی از دیجیتالی شدن سبب شده تا خیلی از تبادلات تجاری در فضای مجازی صورت بگیرد.
از سوی دیگر خیلی از موضوعات و مضامین نمایشگاه های هانوفر و سبیت با هم هم پوشانی داشته اند و بنابراین مقرر است از این پس آن بخش از موضوعات سبیت مانند ساخت و ساز، انرژی و لجستیك كه با موضوعات نمایشگاه هانوفر مشترك هستند در یك نمایشگاه در كنار هم برگزار شوند.
دویچه مسه كه برگزار كننده رسمی نمایشگاه سبیت است، برگزاری سبیت ۲۰۱۹ را به دلیل كاهش تعداد بازدیدكنندگان و كاهش مداوم رزرو فضای نمایشگاهی لغو كرده است. دویچه مسه یكی از بزرگترین برگزاركنندگان رویدادهای نمایشگاهی تجاری در آلمان است كه درآمد آن در سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۳۵۷ میلیون یورو بوده است.