وضعیت سگی خودروی تسلا رونمایی گردید

روش سئو: الون ماسك مدیرعامل شركت خودروسازی تسلا در پاسخ به درخواست كاربران فضای مجازی در خصوص تعبیه حالتی در خودروی تسلا ۳ برای حفظ ایمنی و سلامتی سگ های خانگی، ˮحالت سگˮ را برای این خودرو طراحی و اجرا می كند.

به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، از این پس خودروی برقی تسلا ۳ دارای یك خصوصیت برای جلوگیری از گرم شدن بیش از اندازه هوای داخل خودرو خواهد بود.

الون ماسك مدیرعامل شركت خودروسازی تسلا در واكنش به درخواست كاربران شبكه توییتر كه خواسته بودند سلامت سگ هایشان در صورت در خودرو ماندن حفظ كند، حالتی به نام “حالت سگ” را برای جدیترین خودروی خود یعنی “تسلا ۳” طراحی و اجرا می كند.

ممكن است تا مدتی همه این خصوصیت را نشناسند و در صورت دیدن سگ در خودرویی كه در آن قفل و پنجره های آن بسته است، با پلیس تماس بگیرند و یا حتی شیشه ها را بشكنند تا حیوان را نجات دهند، غافل از اینكه شرایط حیوان كاملا خوب و امن است.

اما الون ماسك فكر این را هم كرده است و احیانا بزودی دیگر مجبور نباشید تابلوی “لطفا نگران نباشید” را روی شیشه بچسبانید.

الون ماسك اعلام نموده است كه “حالت سگ” را در نرم افزار تسلا ۳ اجرایی می كند كه به عابران در حال عبور از كنار خودرو می گوید كه نگران نباشند.

البته در كل مشكلی كه بر سر راه خودروسازان و خودروهای برقی است، این است كه مردم پیش فرض هایی از خودروهای بنزینی در ذهن خود دارند و بر مبنای آن عمل می كنند. در حالیكه مثلا در این مورد، یك خودروی برقی گرمای بسیار كمتری نسبت به خودروهای رایج كنونی تولید می كند و حتی بدون حالت سگ هم شاید تا مدتی مشكلی برای بچه یا حیوان داخل ماشین پیش نیاید.

در صورتی كه این خصوصیت جدید، به مردم این اطمینان را می دهد كه می توانند حیوان خانگی خویش را تا چندین ساعت بدون نگرانی در خودرو تنها بگذارند.