افزوده شدن پاسخ آسان و حالت تیره به واتس اپ

روش سئو: واتس اپ می خواهد امكانات جدیدی را به این برنامه گپ و پیام رسان اضافه كند و بعضی از امكانات با استفاده از یك نسخه آزمایشی برای تعدادی از كاربران در دسترس می باشد.

به گزارش روش سئو به نقل از اسین ایج، همچون این امكانات قابلیت Swipe to Reply است كه به شما امكان می دهد با ضربه زدن بر روی نمایشگر متنی را نشانه گذاری و به سرعت پاسخ آن را ارسال كنید.
در حال حاضر برای پاسخ به یك متن در نرم افزار واتس اپ ابتدا باید آن را انتخاب كنید و سپس به بالای محیط این نرم افزار رفته و گزینه پاسخ را از میان انبوه گزینه های موجود انتخاب كنید و در نهایت پاسخ خویش را تایپ كنید. البته این قابلیت از مدتها قبل در پیام رسان های رقیب واتس اپ موجود بوده است.
اما قابلیت دیگر كه آن هم از مدتی قبل در بعضی پیام رسان های رقیب وجود داشته، خصوصیت حالت تیره است كه سبب می گردد استفاده از واتس اپ به خصوص در تاریكی شب تسهیل شود. مقرر است این خدمات برای كاربران اندروید و آیفون در دسترس باشد، هر چند برخی نگرانی ها در مورد میزان سازگاری قابلیت یادشده با نمایشگرهای او – لد وجود دارد.
با فعال كردن حالت تیره، پس زمینه سیاه با متون خاكستری یا سیاه از این طریق در دسترس قرار می گیرد. البته واتس اپ اطلاعات انتشار یافته در این زمینه را رد یا تایید نكرده است.