كنترل سلامت قلب با كمك یك ساعت هوشمند آی بیت محافظ شخصی قلب شماست!

روش سئو: هم اكنون تعداد بسیار زیادی ساعت هوشمند وجود دارند كه كاربران را قادر می سازند از ضربان قلب خود آگاه شوند.

به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، “آی بیت”(iBeat) ساعت هوشمندی طراحی نموده است كه علاوه بر نظارت روی ضربان قلب اگر تشخیص دهد كه سلامتی كاربران در خطر است، می تواند به كاربران كمك نماید.

ساعت هوشمند ضد آب “آی بیت” از سنسورهای نوری كه ضربان قلب، گردش خون و سطح اكسیژن خون را در چهار محل در پشت مچ دست بررسی می كند، تولید شده و از الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی هم برای تجزیه و تحلیل دائمی اطلاعات جمع آوری شده كاربر استفاده می نماید. باتری این ساعت را هم هر سه روز یك بار می توان شارژ كرد.

این ساعت هوشمند در صورت تشخیص یك تغییر ناگهانی در ضربان قلب، به كاربر اخطار می دهد و سپس در صفحه نمایش لمسی خود از كاربران سوال می پرسد كه آیا به كمك نیاز دارند یا خیر و منتظر پاسخ آنها می ماند و اگر آنها پاسخی ندهند این ساعت مجهز به جی.پی.اس بعد از تماس با یك تیم پزشكی، آنها را به مكان كاربر هدایت می كند و سپس وضعیت كاربر را به خانواده یا دوستان او كه نام آنها در قسمت مخاطبین قرار دارد، اطلاع می دهد.

كاربران با فشار دادن دكمه اضطراری ساعت هم می توانند با تیم پزشكی در هر زمان تماس بگیرند.

بر خلاف ساعت های هوشمند دیگر، iBeat نیازی به متصل شدن با گوشی هوشمند و اتصال به Wi-Fi ندارد و از شبكه های تلفن همراه برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده می نماید. این ساعت هوشمند اكنون در دسترس می باشد و با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه می گردد.