گوگل واقعیت افزوده را در مرورگر آزمایش می كند

روش سئو: گوگل دموی اولیه ای از واقعیت افزوده در مرورگر وب را عرضه كرده است. كاربر می تواند با كمك تكنولوژی جدید، بدون نیاز از یك اپلیكیشن مخصوص فضای واقعیت افزوده را تجربه كند.

به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، گوگل مشغول توسعه واقعیت افزوده در فضای وب است. با كمك این فناوری می توان بی نیاز از یك اپلیكیشن مخصوص به تجربه ای خارق العاده دست یافت و از آن در حوزه آموزش استفاده نمود.
این شركت اخیرا Chacmool را عرضه كرده كه قبلا هم دموی اولیه آن برای مرورگر Chrome Canary رونمایی شده بود. Chacmoolبا استفاده از فرمت WebXR تجربه واقعیت افزوده را برای آموزش در مرورگر وب فراهم می كند.
برای استفاده از آن كاربر باید یك موبایل همخوان باARCore و مجهز به اندروید اورئو و البته مرورگر Cananry داشته باشد. كاربر می تواند اطراف یك مجسمه مزوآمریكن ( منطقه مركزی قاره آمریكا از مكزیك تا بلیز) و توضیحات آن را بخواند، مانند آنكه بدون عینك و به صورت معمول مشغول بازدید از موزه است.
البته به كارگیری این فناوری به انطباقWebXR نیازمند است و علاوه بر آن نسخه كروم باید ارتقا یابد و به صورت گسترده تر از ِARCoreپشتیبانی شود.