ایمیل شخصی مدیر كاركنان كاخ سفید هك شد

روش سئو: گزارش های جدید نشان داده است ایمیل شخصی جان كلی مدیر كاركنان كاخ سفید هك شده است.

به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، رسانه بازفید به ایمیلی دست یافته كه نشان داده است ایمیل شخصی جان كلی مدیر كاركنان كاخ سفید هك شده است.
در این ایمیل آمده است: «همكاران من نگران ایمیل های ارسالی شما هستند و از شما می خواهند دیگر برای آنها هیچ ایمیلی ارسال نكنید. در این اواخر ایمیل شخصی من هك شد. اكنون بیشتر فعالیت های من با تلفن یا گفتگوهای رودر رو انجام می گردد.»

در این ایمیل نام دریافت كننده حذف شده و سخنگوی وزارت امنیت داخلی (كه اجازه نداد نامش در اینجا برده شود) اعلام نمود این ایمیل ها از سمت یك شهروند عادی ارسال شده بود. این شهروند ایمیل های متعددی به كلی و كاركنان وزارت امنیت داخلی ارسال كرده بود.
این ایمیل گزارش های پیشین نشریه پولیكتیكو را تایید می كند. طبق گزارش این نشریه، كلی ماه های متوالی از یك موبایل هك شده استفاده می كرده است.
اگر این گزارش ها صحت داشته و یكی باشد، این حمله در اواخر سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاده است. در آن زمان كلی هنوز وزیر امنیت داخلی بود.
هنوز مشخص نمی باشد كلی از این حساب كاربری ایمیل برای انجام كارهای دولتی استفاده می كرده یا در آن اطلاعات حساس وجود داشته است.
مدت زمان كوتاهی بعد از مراسم تحلیف ترامپ، سازمان NSA از مقامات دولت ترامپ خواست از موبایل های شخصی و ایمیل های شخصی استفاده نكنند زیرا احتمال می رود روسیه، چین یا كشورهای دیگر از آنها جاسوسی كنند.