با عمر باتری زیاد؛ ماشین تایپ جیبی هم از طریق رسید

روش سئو: در خیلی از مواقع ما نیاز به استفاده از كامپیوتر برای تایپ كردن داریم، اما در شرایطی هستیم كه به آن دسترسی نداریم و از جانب دیگر صفحه كوچك نمایشگر تلفن همراه هم برای رفع نیازهای ما كافی نیست.

به گزارش روش سئو به نقل از دیجیتال ترندز، در چنین شرایطی وجود یك دستگاه كوچك تایپ جیبی می تواند خیلی از مشكلات ما را برطرف كند و اگر این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد، می توان از آن برای انتقال سریع مطالب و رفع نیازهای حرفه ای و اداری بهره گرفت.
راه حل تازه این مشكل دستگاهی به نام پومرا است كه یك دستگاه كوچك و فشرده محسوب شده و با تازدن دو طرف صفحه كلید می توان آن را در جیب جای داد.
پومرا كه متشكل از یك صفحه كلید تاشو و نمایشگری كوچك است با استفاده از باتری كار می كند و بلافاصله پس از روشن كردن قابل استفاده می باشد. وزن كم و عمر باتری زیاد همچون مزایای این محصول به حساب می آید. ابعاد این دستگاه پس از تا زدن به ۱۷ در ۱۵.۵ میلیمتر می رسد و با استفاده از دو باتری معمولی می توان به مدت ۲۰ ساعت از آن بهره برد.
امكان نصب حافظه فلاش و كارت اس دی، تبدیل كدهای كیو آر، اجرای فایل های فلاش، اتصال به اینترنت بی سیم و سیمی هم برای این دستگاه كه در پاییز امسال به بازار می آید پیش بینی شده است.