ساخت خانه تنها در یك روز

روش سئو: شرکتˮVDLˮ مستقر در استان برابانت هلند و شرکت ˮVan Wijnenˮ معتقدند که با بهره گیری از روش ساخت تکه ای قطعه ای(modular construction) می توانند ظرف ۲۴ ساعت یک خانه جدید بسازند که در حالت عادی این پروسه معمولاً ۶۰ روز طول می کشد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از آی او، این رویکرد صنعتی همین طور به پایدار بودن ساختمان نیز کمک می نماید. میزان جابجایی و حمل و نقل در مناطق ساختمانی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. همین طور این کار میزان انتشار دی اکسید کربن را نیز به شدت می کاهد.
دولت هلند می خواهد حداقل یک میلیون خانه جدید تا سال ۲۰۳۰ ساخته شود. هدف آن نیز کاهش فشار عظیم وارده بر بازار مسکن می باشد چونکه در آنجا نیاز جدی به خرید مسکن ارزان برای کسانی که قصد دارند برای نخستین بار خانه بخرند، وجود دارد.
از سال آینده، VDL ساخت خدمات بهداشتی کامل، توالت و اتاق های فنی را بعنوان ماژول های آماده قابل استفاده برای نصب در خانه ها در مناطق ساختمانی”Van Wijnen” در شمال استان فریسلند هلند شروع خواهدنمود.
“ویلم ون در لیگت”(Willem van der Leegte) رئیس شرکت VDL اظهار داشت: در کشوری ثروتمند مانند هلند همه مستحق داشتن خانه ای مقرون به صرفه هستند. با همکاری Van Wijnen ما می توانیم در تحقق داشتن خانه های ارزان سهیم باشیم.
پروژه جدید VDL در شهر هیرنفین و با حضور ۱۵۰ فرد شروع خواهد شد. این افراد بعد از آموزش، به کار بر روی ماژول های ساختمانی خواهند پرداخت یا بعنوان کارگران اعزامی در کارخانه ساخت و ساز جدید “Van Wijnen” کار خواهند کرد.
“پیتر هوتن”(Peter Hutten)، مدیرعامل “Van Wijnen” اظهار داشت: همکاری با VDL گامی نوین به سمت صنعتی سازی صنعت ساخت و ساز است.
شرکت “Van Wijnen” به خاطر پروژه های ساختمانی نوآورانه مشهور است. بعنوان مثال این شرکت در حال ساخت نخستین خانه بتونی چاپ سه بعدی در آیندهوون است.

منبع: