از سری موتو جی؛ موتورولا هم گوشیهای ارزان نسل پنجم تولید كرد

به گزارش روش سئو شرکت موتورولا از عرضه ۴ گوشی جدید از سری موتو جی اطلاع داده که با شبکه های نسل پنجم تلفن همراه سازگاری دارند و قیمت آنها هم مناسب می باشد.

به گزارش روش سئو به نقل از نیواطلس، چهار گوشی مورد اشاره به ترتیب موتو جی پلی، موتو جی استایلوس، One ۵G Ace و موتو جی پاور نام دارند. موتورولا همینطور مدعی است که بعضی از این گوشیها با باتری دارای ظرفیت شارژ بالا عرضه می شوند.
موتو جی استایلوس همراه با تراشه اسنپ دراگون ۶۷۸ کوالکوم، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود که این رقم با استفاده از کارت حافظه قابل افزایش است. نمایشگر ۶.۸ اینچی ال سی دی با دقت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و چهار لنز دوربین ۴۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی همچون امکانات این گوشی است که ۳۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.
گوشی One ۵G Ace هم یک گوشی نسل پنجم بوده و دارای نمایشگر ال سی دی ۶.۷ اینچی با دقت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. در این گوشی هم از پردازنده اسنپ دراگون ۷۵۰ جی استفاده شده است. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای گوشی مذکور در نظر گرفته شده است. لنزهای ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری همچون دیگر امکانات این گوشی است. قیمت این گوشی که از فناوری شارژ بی سیم هم پشتیبانی می کند، ۴۰۰ دلار است.
موتو جی پلی دارای نمایشگر ال سی دی ۶.۵ اینچی با دقت ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، تراشه اسنپ دراگون ۴۶۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش است. دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری هم برای این گوشی که ۱۷۰ دلار قیمت دارد، در نظر گرفته شده است.
در نهایت موتو جی پاور به روز شده هم دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری، لنزهای ۴۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۲، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و نمایشگر ال سی دی ۶.۶ اینچی با دقت ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. قیمت این گوشی هم ۲۰۰ دلار است. همه این گوشیهای نسل پنجم دارای پرت یو اس بی سی و سیستم عامل اندروید ۱۰ هستند. فروش این گوشیها از هفته آینده شروع می شود.