دوركاری كارمندان آمازون ۶ماه دیگر تمدید گردید

به گزارش روش سئو آمازون طی اطلاعیه ای بازه دوركاری كارمندانش را ۶ ماه افزایش داد و اعلام نمود كارمندان این شركت كه دوركارهستند، می توانند تا ماه ژوئن ۲۰۲۱ میلادی به همین شیوه فعالیت خویش را ادامه دهند.

به گزارش روش سئو به نقل از رویترز، شرکت آمازون روز گذشته اعلام نمود کارمندانی که دورکار بوده اند، می توانند تا آخر ماه ژوئن سال آینده همچنان با همین روش به فعالیت خود ادامه دهند.
این درحالی است که قبلا آمازون دورکاری کارمندان خویش را تا ماه ژانویه تایید کرده بود. اما با عنایت به بیانیه جدید، زمان بازگشت کارمندان آمازون به دفاتر به علت شیوع کرونا به تعویق افتاده است.
سخنگوی آمازون در بیانیه ایمیلی نوشت: کارمندانی که الان وظیفه ای برعهده دارند که از خانه قابل انجام است، می توانند تا آخر ژوئن ۲۰۲۱ میلادی به همین شیوه به فعالیت ادامه دهند.
امتداد بازه دورکاری کارمندان این شرکت در حالی اعلام می شود که کمتر از ۳ هفته قبل اعلام نمود ۱۹ هزار نفر از کارگران آن امسال به کووید۱۹ مبتلا شده اند.
همچنین در این اواخر بعضی از مقامات و اتحادیه های کارگری ادعا کرده بودند آمازون با باز نگه داشتن انبارهایش طی همه گیری کووید۱۹ سلامت کارمندانش را به خطر می اندازد.