لپ تاپ های دل با قابلیت شارژ سریع به روز شدند

به گزارش روش سئو شركت دل از به روزرسانی لپ تاپ های سری ایكس پی اس خود اطلاع داده كه در آنها از پردازنده های نسل یازدهم اینتل و هم فناوری شارژ سریع این شركت استفاده شده است.

به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، لپ تاپ های به روزشده دل به ترتیب XPS ۱۳ ۲-in-۱، XPS ۱۳ و XPS ۱۳ Developer Edition نام دارند و با فناوری ایووی شرکت اینتل سازگار هستند.
فناوری مورد اشاره شارژ سریع هر سه لپ تاپ را ممکن می کند. همینطور هر یک از این لپ تاپ ها با یک مرتبه شارژ برای مدت نه ساعت قابل استفاده هستند. همینطور خارج شدن هر کدام از این لپ تاپ ها از حالت خواب به حالت قابل استفاده به کمتر از یک ثانیه زمان نیاز دارد.

هر سه لپ تاپ دارای سه پورت تاندربلت ۴ بوده و حافظه رم آنها از LPDDR۴x از نوع ۳۷۳۳ مگاهرتزی به ۴۲۶۷ مگاهرتزی ارتقا یافته است. همینطور امکان نصب حداکثر ۳۲ گیگابایت رم بر روی لپ تاپ های مذکور وجود دارد. دو مدل اول مجهز به کارت گرافیک Xe شرکت اینتل بوده و مدل XPS ۱۳ ۲-in-۱ دارای یک دوربین مادون قرمز هم هست که از فناوری شناسایی بصری ویندوز هلو پشتیبانی می کند.
قیمت این مدل ۱۲۴۹ دلار است و ساده ترین مدل XPS ۱۳ هم ۹۹۹ دلار قیمت دارد. مدل Developer Edition که مجهز به سیستم عامل اوبونتوی ۲۰.۰۴LTS است و دل می گوید با یک مرتبه شارژ باتری می توان از این لپ تاپ برای مدت ۱۹ ساعت استفاده نمود. قیمت این مدل هنوز اعلام نشده است. هر سه مدل تا ۳۰ سپتامبر به بازار می آیند.