گوگل تبلیغات سیاسی را در روز پس از انتخابات آمریكا ممنوع می كند

روش سئو: بعد از فیسبوك، گوگل هم از ممنوع كردن انتشار هرگونه تبلیغات سیاسی در پلت فرم های وابسته به خود در روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریكا آگاهی داد.

به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، گوگل اعلام نموده پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ سوم نوامبر هیچ تبلیغات سیاسی را در این ارتباط منتشر نمی نماید.
گوگل با ارسال ایمیل هایی برای شرکت ها و مؤسسات ناشر تبلیغات دیجیتال که با آن همکاری دارند، اعلام نموده در روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیچ تبلیغاتی را که در آن به کاندیداها، خود انتخابات یا نتایج آن اشاره شده باشد، منتشر نمی نماید.
به نظر می رسد علت این مساله نگرانی از وقوع آشوب های خیابانی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ باشد. رفتارهای خارج از عرف ترامپ که معتقد می باشد وی بطور قطع پیروز انتخابات مذکور خواهد بود، به نگرانی ها دراین زمینه دامن زده است.
حساسیت گوگل تا بدان جا افزایش یافته که در این ایمیل تصریح کرده هر آگهی که در آن اصطلاحات در رابطه با انتخابات به کار رفته باشد را در روز پس از برگزاری انتخابات منتشر نمی نماید. این محدودیت همه پلت فرم های وابسته به گوگل و همچون یوتیوب را در بر می گیرد.

منبع: