بهترین مشاور خانواده در تهران

روش سئو: گرچه مشاوره آنلاین توسط دكتر روانشناس انجام می شود اما اگر او تشخیص دهد باید برای دریافت مشاوره حضوری به مركز مشاوره مراجعه كنید.

دکتر روانشناس در تهران سلامتی شما تضمین می کند

در دنیای امروزه و پیچیدگی های زندگی شهری، داشتن یک دکتر روانشناس در تهران بی فایده نخواهد بود. بر این اساس و با توجه به افزایش استرس های خانوادگی، شغلی و اجتماعی بهتر است که این ضرورت را نادیده نگیرید. مشکلات روانشناسی در هر فردی می تواند بوجود آید اما برای درمان آنها نیز می توان به دکتر روانشناس در تهران مراجعه کرد. همه مشکلات درمان دارند فقط کافی است راه های آسان مثل دارو درمانی را انتخاب نکنید.

اگر دچار مشکلاتی از قبیل اضطراب، افسردگی، وسواس یا استرس مزمن هستید سعی کنید به دکتر روانشناس در تهران یا سایر شهرها مراجعه کرده تحت درمان قرار بگیرید. یک دکتر روانشناس با تکیه بر علم روانشناسی و مشاوره و با استفاده از پژوهش های به روز، مشکلات شما را عمیقا درمان می کند.

 

مشاور خانواده در تهران بهترین کمک برای حل مشکلات خانوادگی

مشاور خانواده به شما در تصمیم گیری های مهم زندگی مثل تشکیل خانواده، فرزند دار شدن، تربیت کودک و سایر موضوعات مهم کمک می کند. بنابراین ضرورتی ندارد که تعارض های شدیدی پیدا کرده و بعد به مشاور خانواده در تهران مراجعه کنید.

ذکر این نکته لازم است که در کشورهای توسعه یافته، اکثر خانواده ها مشاور دارند و به طور منظم به مشاور خانواده در تهران مراجعه می‌کنند و درباره مسائل و مشکلات از او مشاوره می گیرند. این روند به افزایش سلامت جامعه نیز منجر شده است. چراکه خانواده ها در کنار هم جامعه را بوجود می آورند. مشاور خانواده در تهران به سلامت خانواده منجر می شود، خانواده سالم افراد مفید و اثربخشی را به جامعه تحویل می دهد.

 

مشاوره آنلاین هدیه ای از طرف روانشناسان

با توجه به مشکلات اخیر، زندگی انسان ها وابستگی بیشتری به اینترنت و درنتیجه مشاوره آنلاین پیدا کرده است. این جریان به پیشرفت علم مشاوره و استفاده از تکنولوژی آنلاین وابسته است. درست است که مشاوره آنلاین جذابیت های خود را دارد اما همیشه سعی کنید از متخصص روانشناس برای مشاوره استفاده کنید. مشاوره یک ضرورت است و در شرایط دشوار مشاوره آنلاین کمکی قابل توجه به حساب می آید.

مشاوره آنلاین روانشناسی زمانی برای شما مفید است که رفتن به مرکز مشاوره سخت و یا غیر ممکن باشد. گرچه مشاوره آنلاین توسط دکتر روانشناس انجام می شود اما اگر او تشخیص دهد باید برای دریافت مشاوره حضوری به مرکز مشاوره مراجعه کنید. مهم این است که مشکلات شما شدت پیدا نکند و سایر ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار ندهند.

چرا به مشاور ازدواج نیاز دارید؟

مشاور ازدواج یک مشاوره کوتاه مدت را انجام می دهد. بسیاری مواقع با چند جلسه مشاوره گرفتن مشکلات رنگ می بازند. اگر در زندگی زناشویی خود درگیر بی وفایی، طلاق، اعتیاد به مواد، مشکلات عاطفی، افسردگی، خشم بی دلیل، فرزندخواندگی، ناباروري، اختلالات جنسي شدید، برای رفتن به مشاور ازدواج امروز را به فردا نیاندازید. برای داشتن یک زندگی زناشویی موفق لازم است که مشاوره ازدواج را جدی گرفت و برای آن وقت گذاشت. مشاور ازدواج در اصل مشکلات را در یک بافت بین فردی در نظر می گیرد و هدف آن دستیابی به رضایت مندی زناشویی است.

زوج هایی که در زندگی خود برای سلامتی ارزش قائل هستند، همسرانی احساسات و عواطف را لازمه زندگی می دانند و زن و شوهرهایی که مشکلات خود را کوچک نمی بینند از مشاور ازدواج نتایج معنی داری کسب می کنند.

از روانکاو و روانکاوی چه می دانیم؟

روانکاوی به عنوان مجموعه ای از نظریه های روانشناسی و روشهای درمانی تعریف می شود که مشکلات فعلی فرد را متاثر از زندگی فعلی او می بیند. فرض اصلی یک روانکاو این اعتقاد است که قسمت عمده  افکار، احساسات، خواسته ها و خاطرات افراد ناخودآگاه هستند.

هدف روانکاو آزادسازی احساسات و تجربیات سرکوب شده است، یعنی ناخودآگاه را آگاه کردن. فقط داشتن یک تجربه رهاسازی افکار و هیجانات می تواند به فرد کمک کند و او "درمان شود". شما ممکن است به روانکاو مراجعه کنید تا مشکلات خود را حل کنید اما بدانید که درمانی بلندمدت است و به صبر و حوصله نیاز دارد.