در دانشگاه میشیگان انجام می شود دریافت تست كرونا از دانشگاهیان به صورت مجانی

دانشگاه ˮمیشیگانˮ در حال افزایش دریافت آزمایش های ˮكووید-۱۹ˮ خود به سه هزار تست در هفته است.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، دانشجویان، اعضای هیات علمی و پرسنل دانشگاه میشیگان می توانند به صورت مجانی تست “کووید-۱۹” انجام دهند.
این برنامه به نظارت بر گسترش بدون علامت کروناویروس کمک می نماید و امکان دارد شیوع احتمالی ویروس را شناسایی کند.
این برنامه برای دانشجویان و پرسنلی که در دانشگاه به صورت حضوری کار می کنند آزاد است.
دانشگاه میشیگان اعلام نمود که از تاریخ ۹ سپتامبر تا ۲۰ نوامبر از این افراد تست کرونا می گیرد.
“امیلی مارتین”(Emily Martin) دانشیار دانشگاه میشیگان و متخصص بیماری های اپیدمیولوژی دانشگاه میشیگان اظهار داشت: برنامه نمونه گیری از اعضای دانشگاه سبب می شود علایم کرونا خیلی سریع شناسایی شود.
وی اظهار داشت: این برنامه سطح شیوع کووید-۱۹ در جامعه دانشگاهی را اندازه گیری می کند تا افزایش انتقال در افراد بدون علامت را شناسایی کند.
بنا به اعلام دانشگاه میشیگان، حدود ۳ هزار شرکت کننده که در این برنامه نمونه گیری برای تست کرونا ثبت نام کرده اند، انتخاب می شود تا از آنها تست سواب بینی دریافت شود.
این دانشگاه می خواهد در هفته از پنج درصد از دانشجویان و افرادی که در دانشگاه حضور دارند تست بگیرد و در صورت نیاز این میزان را افزایش دهد.
البته گفته شده، دانشجویان و پرسنلی که پیش از این ابتلای آنها به کووید-۱۹ مشخص شده است، نمی توانند در این برنامه شرکت نمایند.
محققان بهداشت عمومی دانشگاه میشیگان همینطور در حال مطالعه نمونه های فاضلاب و هوا جهت بررسی وجود “کووید-۱۹” در محیط دانشگاه و ارتباط آن با میزان آلودگی جامعه دانشگاهی هستند.
به دانشجویان این دانشگاه گفته شد که قبل از بازگشت به دانشگاه فاصله گذاری اجتماعی را جدی تر دنبال کنند و آزمایش کووید-۱۹ انجام دهند.

منبع: