گیت فروشگاهی چگونه كار می كند

روش سئو: آیا سارقین به راحتی می توانند لیبل ها و تگ هایی كه به به كالاخای فروشگاه نصب می شوند را جدا كنند و جنس را به صورت مخفیانه از مغازه خارج نمایند؟

دزدگیر فروشگاهی یا همان گیت فروشگاهی به سیستمی گفته می شود که جهت حفاظت از اجناس و کالاهای فروشگاه از آن استفاده می شود و معمولا نصب آن نیز چندان سخت نیست و امرزوه اکثرا تمامی فروشگاه ها مجهز به این نوع از سیستم حفاظتی هستند و کمتر فروشگاهی را می توان یافت که از این سیستم بهره نبرد .

سوالی که مطرح می شود این است که آیا این نوع از سیستم ها به خوبی می توانند پاسخگوی نیاز خریداران و فروشندگان باشند ؟ و واقعا می تواند شناسایی کند که جنسی از مغازه بدون مجوز خارج شده است ؟ آیا سارقین به راحتی می توانند لیبل ها و تگ هایی که به به کالاخای فروشگاه نصب می شوند را جدا کنند و جنس را به صورت مخفیانه از مغازه خارج نمایند ؟ آیا دستگاهی وجود دارد که بتوان لیبل ها و تگ ها را به راحتی از اجناس جدا کرد ؟ آیا خریدار می تواند خود دستگاه جدا کننده همراه داشته باشد و به راحتی بتواند تگ ها را از اجناس جدا کند و جنس را به سرقت ببرد ؟ همه ی این ها و سوالاتی از این قبیل ذهن تمامی خریداران دزدگیر فروشگاهی را به خو مشغول می کند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به پاسخ تمامی این سوالات در مورد نحوه ی کارکرد گیت های فروشگاهی و انواع آن با مجموعه امنیت کوشا همراه باشید .

گیت فروشگاهی چیست

همانگونه که می دانید دزدگیر فروشگاهی تنها در یک مدل طراحی و ساخته نمی شود بلکه انواع مختلفی دارد وهر کدام نیز از تکنولوژی های گوناگونی ساخته شده اند و در یک عبارت ک این تکنولوژی به کرا رفته در دزدگیر فروشگاهی است که تعیین می کند که یک گیت آیا می تواند در فواصل مختلف کار کند . برای روشنتر شدن این نکته وقتی وارد یک فروشگاهی می شوید که از تکونولوژی گیت فروشگاهی استفاده کرده است متوجه این نکته می شوید که برخی از گیت ها با فاصله از یکدیگر نصب شده اند  برخی نیزدر فاصله نزدیک به هم نصب شده اند .

گیت های فروشگاهی به عبارتی از دو قسمت اصلی تشکیل شده اند که یکی تگ و لیبل گیت فروشگاهی است که به کالاها و اجناس فروشگاه متصل می شود و دیگری سیستم RFID است که کار اصلی آن تبادل اطلاعات بین تگ ها  لیبل ها است . به عبارتی وقتی فردی از مغازه خریدی انجام می دهد و از جلوی گیت فروشگاهی ( سیستم دزدگیر فروشگاهی ) عبور می کند در این زمان اطلاعات اجناس توسط دستگاه خوانده می شود و اگر جنسی بدون مجوز خارج شده باشد در این زمان آلارم به صدا در می آید و از سرقت اجناس فروشگاه به فروشنده خبر می دهد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مهندسین و کارشناسان فروش ما در شرکت فنی مهندسی کوشا الکترونیک اکباتان (تولید کننده انحصاری گیت فروشگاهی گاندو ) تماس حاصل فرمایید.