مدیر فیس بوك: پست های متخلفانه ترامپ را حذف می نماییم

روش سئو: شریل سندبرگ مدیر ارشد عملیاتی فیسبوك روز گذشته خاطرنشان كرد این شركت آماده حذف هر پست ارسالی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا در صورت نقض استانداردهای این شركت است.

به گزارش روش سئو به نقل از سی ان بی سی، وی در این مورد اظهار داشت: وقتی که رئیس جمهور استانداردهای فیسبوک در مورد نفرت پراکنی را نقض می کند یا اطلاعات غلطی در مورد سرکوب رأی دهندگان یا ویروس کرونا می دهد، این مطالب قطعا حذف می شوند.
توئیتر تاکنون چندبار پست های ارسالی دونالد ترامپ را به همین علت حذف کرده، اما فیسبوک از حذف پست های مشابه رئیس جمهور آمریکا خودداری کرده و به همین علت مورد حمله و انتقاد گسترده کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
تا به حال بارها سوالاتی در مورد نحوه کنترل و نظارت بر سخنان و مطالب ارسالی ترامپ توسط مدیران شبکه های اجتماعی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح گردیده است. هفته گذشته فیسبوک یک مرکز اطلاعات رأی دهی هم راه اندازی نمود و سندبرگ می گوید این مرکز به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعات دقیقی در مورد انتخابات ریاست جمهوری آتی ایالات متحده دست یابند.
وی در این مورد اضافه کرد: این وظیفه مهمی برای ماست و ما تا سرحد امکان برای این کار آماده ایم. ما پست های متخلفانه دونالد ترامپ را در صورت نقض استانداردهایمان حذف می نماییم.
در هفته های گذشته برخی از کارکنان فیسبوک هم از این شرکت به دلیل عدم حذف پست های حساسیت برانگیز ترامپ انتقاد کردند. اما مدیران فیسبوک به این اعتراض ها توجهی نکردند.