ادعاهای قبلی اشتباه است؛ سرعت اینترنت ماهواره ای اسپیس ایكس لو رفت

روش سئو: برخی كاربران شبكه اجتماعی رد ایت نتایج استفاده آزمایشی از اینترنت ماهواره ای اسپیس ایكس را منتشر نموده اند كه نشان میدهد سرعت بارگذاری داده از این طریق كمتر از ادعاهای قبلی است.

به گزارش روش سئو به نقل از تک تایمز، اسپیس ایکس با پرتاب دهها ماهواره به فضا در حال آماده سازی خدمات اینترنت ماهواره ای خود است. خدمات مذکور که استارلینک نام گرفته علاوه بر آمریکا سایر نقاط جهان را نیز تحت پوشش قرار خواهد داد.
در شرایطی که قبل از این ادعا شده بود سرعت بارگذاری اطلاعات بوسیله خدمات اینترنت استارلینک به ۱۶ گیگابیت بر ثانیه خواهد رسید، آنچه که بررسی های آزمایشی نشان داده ثابت می کند، این سرعت در عمل بین ۱۱ تا ۶۰ مگابیت بر ثانیه است. بدین سبب سرعت واقعی اینترنت استارلینک تنها ۰.۱ درصد از سرعت وعده داده شده است.
البته هنوز تجهیزات فنی مورد نیاز برای ارائه این خدمات بطور کامل نصب نشده و پس ممکنست سرعت مورد اشاره در آینده افزایش یابد.
اسپیس ایکس امیدوار است پیش از اختتام سال ۲۰۲۰ بتواند ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای خودرا در آمریکای شمالی آغاز کند. این خدمات در سطح جهانی در سال ۲۰۲۱ عرضه می شوند.

منبع: