گوگل سرویس چاپ عكس هوشمند خویش را می بندد!

به گزارش روش سئو شركت گوگل اعلام نموده است كه در تاریخ ۳۰ ژوئن سرویس چاپ عكس مبتنی بر هوش مصنوعی خویش را می بندد، اما شاید این آخر كار این سرویس نباشد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، سرویس چاپ خودکار تصاویر گوگل مدت زیادی نیست که در دسترس قرار گرفته است.
اکنون رسانه ها دریافته اند که گوگل این سرویس آزمایشی تحت هدایت هوش مصنوعی را در تاریخ ۳۰ ژوئن می بندد. گوگل راجع به اینکه چه چیزی سبب تعطیل شدن این سرویس شده است، چیزی نگفته است، اما اعلام نموده که امیدوار است این خصوصیت را تکامل بخشیده و آنرا بیشتر در دسترس قرار دهد.
بنابراین این آخر کار این سرویس هوشمند نیست، حتی اگر زیاد تغییر کند.
حق اشتراک این سرویس ماهیانه هشت دلار است و هوش مصنوعی ۱۰ تصویر برتر کاربر را با اولویت بندی چهره، مناظر یا تلفیقی از اینها برگزیده و در صورت دلخواه، آنها را با ویرایش های منتخب کاربر روی کارت های ۶*۴ چاپ می کند.
این سرویس برای ثبت خاطرات یا به شکل هدیه درآوردن عکس ها طراحی شده است، یا اینکه هرکس بخواهد نسخه هایی غیر دیجیتالی و فیزیکی از تصاویر خود داشته باشد.
با این حال گوگل بهترین زمان را برای عرضه این سرویس انتخاب نکرد، چون که این سرویس در ماه فوریه و تنها یک ماه پیش از ورود جهان به دوران بیماری همه گیر کووید-۱۹ برای عموم ارائه شد و صرف هزینه برای یک سرویس چاپ عکس آن هم درزمانی که نمی توان به سادگی معاشرت یا سفر کرد، توجیه ندارد.
حالا باید صبر کرد و دید این سرویس در آینده با چه تغییراتی مواجه خواهد شد و چه زمانی باردیگر عرضه می شود.

منبع: