با افزوده شدن لنزهای ویژه؛ گوشیهای قدرتمند شیوآمی رونمایی شدند

روش سئو: شیوآمی از رونمایی از دو گوشی قدرتمند و تازه خود به اسامی می ۱۰ و می ۱۰ پرو آگاهی داده كه مقرر است به زودی در بازارهای اروپایی عرضه شوند.

به گزارش روش سئو به نقل از جی اس ام آرنا، می ۱۰ در دو مدل با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب به قیمت ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو عرضه می شود. اما گوشی می ۱۰ پرو با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۹۹۹ یورو قیمت دارد.
مدل می ۱۰ دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی خمیده از نوع AMOLED بوده و دقت نمایشگر آن هم تمام اچ دی است. نرخ تازه سازی صفحه ۹۰ هرتز و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیكسلی همچون دیگر امكانات این گوشی است كه به سنسور اثر انگشت نیز مجهز شده است.
پردازنده استنپ دراگون ۸۶۵ با مودم نسل پنجم ایكس ۵۵ و نیز دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیكسلی با دقت فیلم برداری ۸K همچون امكاناتی است كه در هر دو گوشی وجود دارد.

مهم ترین تفاوت این دو گوشی در افزوده شدن لنز ۸ مگاپیكسلی تله فوتو با قدرت زوم ۱۰ برابر و نیز یك لنز تله ۱۲ مگاپیكسلی با قدرت زوم ۲ برابر به گوشی می ۱۰ پرو است. البته در این گوشی یك لنز عریض ۲۰ مگاپیكسلی هم وجود دارد. البته برای گوشی می ۱۰ هم علاوه بر لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیكسلی سه لنز دیگر ۱۳، ۲ و ۲ مگاپیكسلی در نظر گرفته شده است.
تفاوت دیگر این دو گوشی در باتری های آنهاست. می ۱۰ و می ۱۰ پرو به ترتیب دارای باتری های ۴۷۸۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپری هستند. هر دو گوشی دارای قابلیت شارژ سریع هم هستند كه این خاصیت در گوشی می ۱۰ پرو قوی تر است. عرضه این دو گوشی در بازارهای جهانی از اواسط آوریل شروع می شود.

منبع: