شیوآمی دومین تولیدكننده برتر پوشیدنی های هوشمند در جهان شد

به گزارش روش سئو شركت شیوآمی كه بیشتر به دلیل تولید گوشیهای هوشمند شناخته شده است، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ پس از اپل دومین تولیدكننده برتر پوشیدنی های هوشمند در دنیا شد.

به گزارش روش سئو به نقل از تكنولوژی نیوز، بررسی های مؤسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان داده است شیوآمی به دلیل سرمایه گذاری گسترده در این حوزه و تولید محصولات متنوع و جذاب توانسته از همه رقبای خود به غیر از اپل در بازار پوشیدنی های هوشمند سبقت بگیرد.
بر اساس گزارش آی دی سی، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ شیوآمی ۱۲.۸ میلیون پوشیدنی هوشمند و به خصوص انواع ساعت و مچ بند ورزشی هوشمند را روانه بازار كرده و سهم خویش را به ۱۰.۸ درصد افزایش داده است. رشد این شركت در بازار مذكور نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ برابر با ۷۱.۱ درصد بوده است.
۷۳.۳ درصد از كل پوشیدنی های هوشمند شیوآمی را مچ بندهایی می سازند كه كاركردهای ورزشی دارند و برای كنترل میزان تحرك و وضعیت سلامت به كار می روند.
اپل كماكان سهم ۳۶.۵ درصدی از بازار پوشیدنی های هوشمند را در اختیار داشته و در رتبه اول است. این شركت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ موفق به عرضه ۴۳.۴ میلیون محصول از این دست به بازارهای جهانی شده است. سامسونگ با عرضه ۱۰.۵ میلیون محصول و هواوی با عرضه ۹.۳ میلیون محصول از این دست در رتبه های سوم و چهارم هستند.