همكاری ۲ غول فناوری برای ارائه سرویس بازی ابری به تلفن های همراه

روش سئو: بنابر گزارش ها شركت كره ای ˮسامسونگˮ بتازگی با شركت ˮمایكروسافتˮ همكاری كرده است تا سرویس بازی ابری جدیدی را در تلفن های همراهی كه در آینده عرضه خواهند كرد، عرضه كنند.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، بتازگی شركت سامسونگ طی یك رویداد بزرگ اعلام نمود كه با شركت مایكروسافت همكاری خواهدنمود تا گوشیهای نسل آینده آن دارای قابلیت های سرویس بازی ابری باشند.
در صورتیكه سامسونگ درباره جزئیات این پروژه چندان صحبت نكرد، اما كاربران حدس می زنند این پروژه همانند پروژه “ایكس كلود”(xCloud) شركت مایكروسافت خواهد بود. هدف پروژه “ایكس كلود” امكان اجرای بازی های ایكس باكس با دسته مخصوص بر روی گوشیهای هوشمند بود كه بنابر این گزارش ها گویی هدف سامسونگ نیز چنین است.
این سرویس در چند سال آینده می تواند بسیار مهم باشد؛ برای اینكه بازی ها آن قدر پیشرفته خواهند شد كه شاید كاربران نخواهند فرصت بازی كردن آنها در هیچ شرایطی را از دست بدهند.
“دیوید اس پارك” (David S. Park) رئیس بازاریابی ایالات متحده سامسونگ طی رویداد اخیر سامسونگ، اظهار داشت: این فقط آغاز همكاری ما با بازی ایكس باكس است.
بنابر گزارش ها، “ایكس كلود” بتازگی آزمایش سرویس خودرا در دستگاه های گلكسی آغاز نموده است.

منبع: