آموزش كامل از صفرتاصد راه اندازی یك استارت آپ موفق

روش سئو: در سایت آموزشی اس ام او استودیو ما بر این باور هستیم هركسی با حداقل و با بهترین امكانات آموزش ببیند و شروع كند به راه اندازی و ایده كسب و كار خود.

در سایت آموزشی اس ام او استودیو ما بر این باور هستیم هرکسی با حداقل و با بهترین امکانات آموزش ببیند و شروع کند به راه اندازی و ایده کسب و کار خود،در این سایت سه دوره جامع برگزار می شود که هر کدام فقط ۵۰ هزارتومان پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید:

 

آموزش صفر تا صد طراحی قالب وردپرس:

یادگیری و آموزش صفر تا صد طراحی قالب وردپرس ، در دنیای کنونی برای علاقمندان به حوزه دیجیتال یک سرمایه گزاری ویژه می باشد. در این دوره ما آموزش ویدیویی طراحی وبسایت را از پایه تا پیشرفته خواهیم داشت و با بیانی ساده و شیوا جلسات دوره را برگزار نمودیم. در این دوره مفاهیم اساسی و پایه ای طراحی وب مطرح خواهد شد و زبان های HTML5 و CSS3 با جزئیات کامل و به صورت کاملا عملی و کاربردی تدریس می شود. وجه تمایز و مزیت این دوره نسبت به دوره های مشابه، کاربردی بودن آن است. در این دوره مواردی مانند آموزش طراحی وب متناسب با سئو، آموزش طراحی وب واکنشگرا (Responsive)، آموزش تبدیل قالب فتوشاپی به صفحه وب، آموزش فارسی سازی قالب های خارجی، آموزش طراحی قالب Html برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس  به صورت کاملا عملی، از پایه تا پیشرفته توسط مدرسی با تجربه۵ ساله طراحی وب به شما به صورت کاملا اصولی و عملی تدریس می شود.

جزییات این دوره شامل موارد زیر می باشد:

·     مدت زمان نزدیک به  40 ساعت

·     شامل چهارفصل(ایده اولیه،درست کردن بوسیله فتوشاپ،زدن کد html,css  تبدیل آن به وردپرس و در آخر درست کردن فایل فروشگاهی)

·     پشتیانی ۵ بعدی

·     به روز رسانی مادام العمر

·     جلسه اول رایگان

 

دوره آموزش جامع سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو:

به Seo مخفف Search Engine Optimization معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. با توجه به درخواست های بالای کاربران ، مبنی بر برگزاری دوره سئو و همچنین نیاز به برگزاری یک دوره جامع برای آشنایی بیشتر وبمستران با بحث سئو ، برآن شدیم که یکی از دوره های سایت اس ام او استودیو  را به مبحث SEO اختصاص دهیم. شما اگر بهترین برنامه نویس ، بهترین طراح رابط کاربری باشید و یا به طور کلی صاحب بهترین سایت هم که باشید ، تا زمانی که با بحث SEO آشنایی نداشته باشید نمیتوانید در سطح اینترنت خدمات ، کالا یا … را به مخاطبانتان معرفی کنید یا به فروش برسانید. بنابرین سئو یک مبحث ضروری برای تمامی وبمستران و طراحان وب سایت می باشد که بایستی با آن آشنایی داشته باشند. متاسفانه بسیاری از طراحان وب و وبمسترها باورهای اشتباهی در رابطه با سئو دارند که باعث میشود این مبحث را یک چیز ساده یا برعکس یه چیز خیلی پیچیده بدانند. آیا میزان سئوی وب سایت خودتان رو براساس ابزار های آنالیز سئو تشخیص میدهید؟ آیا سئوی سایت خود را در طراحی قالب سایت خود می بینید؟ آیا سئوی سایت را در قرار دادن لینک خود در سایت های دیگر می بینید ؟ آیا سئو سایت را در نصب افزونه های موجود برای CMS های خود میدانید؟ بسیاری از سوالات این چنینی ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد! در این دوره شما با پاسخ این سوالات و نحوه برخورد صحیح با آن ها آشنا خواهید شد. باید بدانید که سئو محدود به یک زمینه خاص نیست ، سئو ؛ ترکیبی از علم ، هنر و خلاقیت است. ما در این دوره سعی می کنیم به صورت جامع شما را با مفاهیم سئو به دور از اغراق و کاملا صادقانه آشنا کنیم تا خودتان بهینه ساز سایت خودتان باشید. امید است این دوره نیز برای شما دوستان گرامی مفید واقع گردد.

این دوره یک ویژگی خاص دارد ان هم این است که سه دوره در یک دوره میباشد :

 

 

·     آموزش گوگل آنالیتیکس

·     آموزش سرچ کنسول گوگل (وبمستر تولز)

·     نبرد صفحه اول گوگل

·     آموزش و به روز رسانی همیشگی

 

آموزش فتوشاپ حرفه ای:

آموزش فتوشاپ : شاید برای شما هم تا به حال به فکر این افتاده اید تا بتوانید کار های مربوط به ویرلیش تصویر و طراحی تصاویر برای صفحات وب را خودتان انجان دهید به همین منظور تیم آموزشی سون لرن تصمیم گرفت دوره اموزش حرفه ای فتوشاپ را به صورت کامل و پروژه محور آموزش دهد این آموزش کامل فتوشاپ مناسب برای عکاسان و طراحان وب می باشد . با توجه به اهمیت مبحث گرافیک چه در عرصه بازار کار و چه استفاده های روزمره و شخصی بر آن شدیم تا با یک دوره آموزشی فارسی فتوشاپ و کاملا کاربردی فتوشاپ در خدمت شما عزیزان باشیم . در این دوره آموزشی تمام سعی ما این بوده که با ساده ترین روش ها در قالب انجام پرژوه های گوناگون و متعدد شما را با این نرم افزار بسیار قدرتمند در عرصه گرافیک آشنا کنیم بطوری که دوستانی که حتی هیچ آشنایی با این نرم افزار ندارند نیز در پایان دوره بتوانند به راحتی با این نرم افزار کار کنند .در این دوره که در قالب انجام ۸۰ پروژه کاربردی و پراستفاده و در مجموع بیش از ۶۰ ساعت آموزش در زمینه گرافیک تهیه شده است شما را در هرجلسه که در قالب یک پروژه مجزا می باشد با ابزار ها و تکنیک های خاص آن آشنا خواهیم نمود. این حجم عظیم آموزش ها و پشتیبانی قوی ما را فقط با یک سوم هزینه ی کلاس های حضوری دریافت خواهید کرد.

این دوره هم ویژگی های خاص دارد به آن اضافه شده است :

·     آموزش نرم افزار ایندیزاین

·     آموزش نرم افزار ادوبی xd

·     آموزش نرم افزار ادوبی ایلوستریتور

منبع: سایت آموزش طراحی سایت و آموزش گرافیک