تور كیش و لوكس ترین هتلهای جزیره كیش

روش سئو: برخی از هتل های كیش لوكس و مجلل هستند و امكانات خیلی خوبی را در اختیار مسافرین خود قرار می دهند. در ادامه به توضیح كوتاهی در خصوص این هتل های لوكس خواهیم پرداخت.

به دلیل توریستی بودن جزیره ی کیش اقامت گاه ها و هتل های فراوانی در این منطقه وجود دارد که شما با توجه به بودجه و امکاناتی که تمایل دارید هتل ها در اختیار شما بگذارند می توانید از بخش رزرو آنلاین بلیط کیش بلیط و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید این جزیره دارای هتل های مختلفی است هتل های ۳  ستاره به بالا برخی از هتل های این منطقه لوکس و مجلل هستند و امکانات خیلی خوبی را در اختیار مسافرین خود قرار می دهند در ادامه به توضیح کوتاهی در خصوص این هتل های لوکس خواهیم پرداخت.

 

هتل شایگان کیش

هتلی ۵ ستاره با امکانات مختلفی که در سال ۱۳۸۱ به بهره برداری رسیده است این هتل در میدان پردیس ساخته شده است و دارای اتاق های مختلف با امکانات فراوانی می باشد برای مسافران تور کیش هتل شایگان اقامت در این هتل یکی از بهترین انتخاب هاست چرا که با توجه به نزدیک بودن این هتل به مراکز خرید و اماکن تفریحی و گردشگری مسافرین می توانند به راحتی از هتل به این مناطق بروند از جمله امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، صبحانه، سونا، جکوزی،بیلیارد، فروشگاه، صندوق امانات، چایخانه و تراس های رو به دریا اشاره کرد.

هتل مارینا پارک کیش

یکی از لوکس ترین هتل های واقع در جزیره ی کیش هتل مارینا پارک می باشد این هتل ۵ ستاره بوده و در کنار برج های دوقلو واقع شده است هتل مارینا پارک کیش در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده است این هتل در مساحت ده هکتاری واقع شده است با فضای سبز و پوشش گیاهی متنوعی که این هتل دارد باعث شده به یکی از پرطرفدارین هتل های این منطقه تبدیل شود. این هتل با معماری منحصر به فردی که دارد مسافرین زیادی را به خود جذب کرده است مسافرین تور کیش هتل مارینا پارک کیش می توانند از امکانات بی نظیر این هتل از قبیل کافی بار، چایخانه، سالن بدنسازی، پارک اختصاصی، سالن زیبایی ویژه ی بانوان، زمین تنیس و فروشگاه این هتل استفاده کنند. . اقامت در این هتل زیبا را به شما مسافرین تور کیش نوروز پیشنهاد می کنیم.

هتل شایان کیش

مسافرین تور کیش هتل شایان می توانند با اقامت دلپذیری در این هتل از امکانات ویژه ی آن شامل سالن بیلیارد، کنفرانس و فست فودهای متنوع هتل استفاده کنند این هتل ۵ ستاره جزء یکی از هتل های لوکس این منطقه می باشد که در سال ۸۸ در مجموعه هتل های پارس ساخته شده است هتل شایان کیش در چهار طبقه ساخته شده است و دارای ۱۹۵ باب واحد اقامتی می باشد که همگی این واحدها چشم اندازی روبه دریا و باغ دارند.

شما هم اگر مایلید از این جزیره زیبا بازدید نمایید میتوانید همسفر گروه تورهای کیش باشید . برای آگاهی از تورهای گروه تورهای کیش میتوانید با ایمیل گروه تور کیش info@xn--pgboj2fl38c.net  با همکاران ما در ارتباط باشید و یا از وبسایت گروه تور کیشhttps://xn--pgboj2fl38c.net/ بازدید نمایید . با آرزوی سفری خوش