انواع تندیس و سفارش تندیس

افراد بسیار خلاق و هنرمند در هر برهه زمانی باعث تغییرات شگرفی در جهان شده اند، كه یكی از افراد خلاق و هنرمند جورج استنلی بود كه با ساخت تندیسی كه سفارش و طراحی فردی به نام گیبونز بود، باعث تغییر بسیار عظیمی در ساخت تندیس حجمی در جهان بشود.

سفارش تندیس :

افراد بسیار خلاق و هنرمند در هر برهه زمانی باعث تغییرات شگرفی در جهان شده اند . یکی از افراد خلاق و هنرمند جورج استنلی بود که با ساخت تندیسی که سفارش و طراحی فردی به نام گیبونز بود ، باعث تغییر بسیار عظیمی در ساخت تندیس حجمی در جهان بشود . سفارش تندیس  در بازار های امروزی بسیار حائز اهمیت می باشد و امروزه برای بسیاری از مراسمات به عنوان هدیه به افراد تقدیم می شود . سفارش تندیس از سوی افراد اتفاق می افتد و نیز برای مراسمات خاصی تهیه می شود . سفارش تندیس با خواسته افراد تهیه و طراحی می شود . به دلیل تنوع در طراحی ها و تولید تندیس حجمی , تندیس پلکسی, تندیس فلزی  و گاهی لوح تقدیر ها ، افراد در انتخاب خود از هیچ محدودیتی رنج نخواهند برد و می توانند با اعتماد کامل به سازنده , سفارش تندیس مورد نظر خود را انجام می دهند . سفارش تندیس ها اغلب برای مراسم خاصی می باشد . به دلیل اینکه تندیس نماد و پیکره های تراشیده شده ، با نمونه خاصی می باشند باید در مراسم های ویژه از آنها استفاده کرد . تندیس ها از جمله هدایا های ماندگار و شکیل می باشند که می توان به طراحی و ساخت آن پرداخت .

انواع خاص تندیس ها و سفارش تندیس :

هرگاه سفارش تندیس صورت می پذیرد اولین چیزی که به ذهن فرد خطور می کند این می باشد که چه نوع تندیسی قرار است ساخته شود . انواع تندیس ها بسیار زیاد می باشد و بسته به نظر مشتری سفارش تندیس

انجام شده و ساخته خواهد شد .

تندیس حجمی : این نوع یکی از انواع تندیس ها می باشد که از جنس برنج یا سرب می باشد و در آن از قالب گیری های خاص استفاده می شود و به صورت سه بعدی ساخته می شوند یعنی از هر جهت می توان زیبایی های مجسمه را در نظر گرفت .

تندیس پلکسی : همانطور که از نام آن پیداست ، جنس ساخت آن پلاستیک فشرده ای به نام پلکسی می باشد که در انواع مختلف در بازار قابل رویت است . در این نوع از سفارش تندیس ها بعد انتخاب طرح با دستگاه لیزر اقدام به ظریف کاری های آن می شود .

تندیس فلزی : برخی از تندیس ها که امروزه در بازار به صورت فراوانی موجود می باشند ، تندیس فلزی هستند که جنس تشکیل دهنده آن ها نیز از فلز ها بوده و برخی اوقات دیده شده است که از پیچ و مهره های بلا استفاده ، تندیس های زیبایی تهیه کرده اند .

این نوع از تندیس ها و تندیس پلکسی در بازار قیمت مناسب تری نسبت به مابقی تندیس ها دارند .

لوح تقدیر سفارش ساخت آن :

لوح تقدیر ها نیز گاهی به صورت تندیس ، سفارش داده شده و ساخته می شوند . برخی از لوح ها به شکل های خاصی به عنوان سفارش تندیس ، ساخته شده و گاهی نیز با عنوان تندیس یاد بود از آن نام می برند . در بسیاری از سفارش تندیس ها ، چهره افراد خاص را به صورت حجمی طراحی کرده و به مرحله ساخت می رسانند . این لوح تقدیرهای زیبایی بسیاری دارند و به همین دلیل در موارد بسیار متعددی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید هر نوع از آن را که بیشتر مایل هستید و بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و سفارش ساخت آن را بدهید. سفارش تندیس شما در اسرع وقت آماده می شود و شما می توانید آن را در زمان مشخصی تحویل بگیرید. ساخت این تندیس ها با متریال های با کیفیت و بسیار با دوامی می باشد.