فناوری های امنیتی خانگی كه در نمایشگاه CES 2020 خواهیم دید

روش سئو: طی سال های اخیر دوربین های نظارتی زیادی توسعه داده شده اند كه هر كدام قابلیت های زیادی دارند. حالا پایگاه خبری سی نت خبری منتشر نموده و در آن اظهار كرده امكان دارد دوربین های نظاتی كه امسال در نمایشگاه CES 2020 رونمایی خواهند شد خاصیت های متفاوتی داشته باشند.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از سی نت، نمایشگاه فناوری “CES” امسال، از روز هفتم تا دهم ژانویه در لاس وگاس برگزار می گردد تا جدیدترین تجهیزات الكترونیكی جهان را به نمایش بگذارد. در این رویداد همانند سال های گذشته، خیلی از فعالان حوزه فناوری حضور خواهند داشت تا جدیدترین گجت ها، ابزار و سیستم های خودرا به نمایش بگذارند.
نمایشگاه CES ۲۰۲۰ علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات شركت های بزرگی مانند آمازون، ال جی، تویوتا و هزاران شركت دیگر، چشم اندازی اجمالی در مورد نحوه گذارندن اوقات فراغت در دهه آینده عرضه خواهد كرد.
تابحال شركت های مختلف در جهان دوربین های نظارتی گوناگونی كه هر كدام قابلیت های متفاوتی دارند توسعه داده اند حال باید دید دوربین های نظارتی كه امسال در نمایشگاه CES از آنها رونمایی خواهد شد چه خاصیت هایی خواهند داشت. ما طی این خبر به خاصیت هایی كه ممكنست توسعه دهندگان دوربین های نظارتی بر آن تمركز كرده باشند اشاره خواهیم كرد.
دوربین های نظارتی ارزان تر

یكی از شركت هایی كه احیانا در این نمایشگاه دوربین های نظارتی ارزان عرضه خواهدنمود شركت “وایز”(Wyze) خواهد بود. دوربین امنیتی این شركت تنها ۲۰ دلار قیمت دارد و قابلیت هایی مانند آگهی حركت، دید در شب، ذخیره سازی ابری رایگان و ذخیره سازی محلی اختیاری بوسیله یك كارت حافظه داخلی microSD را دارد. این دوربین كیفیت بالایی دارد و قیمت آن نیز بسیار مناسب می باشد.
امنیت

امنیت همیشه یكی از مهم ترین نكاتی است كه افراد هنگام خریدن دوربین های نظارتی به آن توجه می كنند. شركت آلرو یكی از شركت هایی است كه سیستم امنیتی دورربین های نظارتی آن عملكرد بسیار خوبی دارند و این دوربین بنا بر این شناخته شده است. طی سال های اخیر دوربین های نظارتی زیاده توسعه داده شده اند كه هر كدام قابلیت های زیادی دارند اما تفاوت دوربین Arlo Ultra با دیگر دوربین ها در این است كه كیفیت آن بالا و قیمت آن مناسب می باشد. قیمت این دوربین ۳۲۹ دلار است. طراحی ضد آب آن موجب می شود دوربین ها جهت استفاده خارج از خانه نیز مناسب باشند. این دوربین ها از دستیار صوتی الكسا و گوگل نیز پشتیبانی می كنند.
دوربین نظارتی دارای آژیر داخلی

یكی از دوربین های نظارتی كه از این لحاظ ممكنست از نظر كاربران بسیار مهم باشد دوربین Arlo Pro ۳ شركت آرلو است. درون این دوربین یك نور افكن و یك آژیر تعبیه شده است. Arlo همین طور سرویس تماس اضطراری در مواقع ضروری را برای كاربران ارائه كرده است. این دوربین ها از دستیار صوتی الكسا و گوگل نیز پشتیبانی می كنند.

منبع: