یك طرح مفهومی از گوشی تسلا منتشر گردید

روش سئو یك طرح مفهومی از گوشی تسلا منتشر گردید
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، “ایلان ماسك” مدیرعامل تسلا بعنوان فردی خلاق و غیرقابل پیشبینی شناخته می شود و همیشه با توسعه فناوری های گوناگون همه افراد را شگفت زده می كند. حالا یك طراح صنعتی هلندی با انتشار چند تصویر ادعا كرده است اگر ایلان ماسك روزی قصد طراحی و توسعه یك گوشی هوشمند را داشته باشد، گوشیها اینگونه كه وی به تصویر كشیده، خواهد بود.
تسلا طی دو دهه گذشته وقت خویش را برای دستیابی و توسعه فناوری های عرصه خودرو و موشك های فضایی صرف كرده است. به نظر شما اگر این فرد روزی بخواهد یك گوشی توسعه دهد آن گوشی چگونه خواهد بود؟

مارتین هاجك طراح صنعتی هلندی به تازگی چند تصویر در سایت خود منتشر نموده و گفته است اگر ایلان ماسك روزی بخواهد گوشی توسعه دهد طراحی گوشی آن احیانا شبیه خودروی مدل اس ایكس تسلا خواهد بود. مارتین هاجك علاوه بر این پیشبینی طراحی ای درباره خودرو مفهومی Citroen eCV هم منتشر نموده است.
با عنایت به گفته های این طراح، گوشی هوشمند تسلا احیانا تسلا مدل P نام خواهد داشت و رنگ آن قرمز براق خواهد بود و دارای اسپیكرهای قدرتمند مجهز به الیاف كربن خواهد بود كه این مورد آنرا به یك گوشی اسپرت تبدیل می كند و به جای شكل جعبه ای، لبه های این تلفن هوشمند گرد خواهد بود و صفحه نمایش آن هم بگونه ای برجسته است و چیزی شبیه به گوشیهای فعلی موجود در بازار نخواهد بود.