آغاز آزمایش فناوری خودران مرسدس بنز و بوش

روش سئو: شركت های مرسدس و بوش آلمان كه در حال همكاری روی توسعه فناوری خودران هستند، اعلام نمودند كه خودروی خودران خودرا در شهر سن خوزه آمریكا مورد آزمایش قرار خواهند داد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، همانطور كه اوایل سال جاری پیش بینی شده بود، شركت های بوش و مرسدس بنز آزمایش های خودروی خودران خودرا برای حمل مسافران در شهر سن خوزه سیلیكون ولی آغاز می كند.
این مرسدس بنز كلاس S خودران برای شروع، گروه منتخبی از مسافران را بین شمال سن خوزه و مركز این شهر جابجا خواهدنمود.
خط شلوغ غرب تا مركز شهر سن خوزه باید آزمایش خوبی برای فناوری خودران مرسدس و بوش باشد. این شركت ها بجای اینكه فقط با نمونه های اولیه مشغول باشند، می خواهند یك سیستم خودران SAE سطح ۴/۵ آماده تولید داشته باشند كه بتواند در مدلها و محصولات مختلفی تعبیه شود. آنها برای انجام این كار از تلفیقی از هوش مصنوعی، هزاران متر تجربه طی مسیر در شهر اشتوتگارت و آزمایش فناوری خود در دنیای واقعی در شهر سن خوزه استفاده می نمایند.
پیش بینی می شود شهر سن خوزه طی دو سال آینده شاهد رشد ۴۰ درصدی باشد، بدین سبب این شهر از خودرو های خودران استقبال می كند.

“دولان بكل” مدیر پروژه سن خوزه در اطلاعیه ای اظهار داشت: ما می خواهیم بیشتر بدانیم كه چگونه وسایل نقلیه خودران می توانند به بهبود ایمنی و كاهش ازدحام وترافیك همراه با فراهم كردن تحرك بیشتر، پایدارتر و فراگیرتر كمك كنند. اگر رانندگی خودران به یك واقعیت روزمره تبدیل گردد، این فناوری باید با اطمینان و ایمن كار كند.

منبع: