پروژه سلفی فضایی سامسونگ در یك مزرعه سقوط كرد

به گزارش روش سئو یك دستگاه متعلق به سامسونگ كه همراه بالن به ارتفاع ۶۵ هزار فوتی زمین ارسال شده بود تا سلفی فضایی كاربران را بسازد، در مزرعه ای در آمریكا سقوط كرد. این پروژه سلفی فضایی نام داشت.
به گزارش روش سئو به نقل از یو اس ای تودی، دستگاهی شبیه ماهواره و متعلق به شركت سامسونگ در حوالی یك مزرعه در ایالت میشیگان آمریكا سقوط كرده است. «نانسی ولك» و همسرش ساكن گراتیوت كاونتی ساعت ۸: ۴۵ دقیقه بامداد صدایی از بیرون خانه شان شنیدند و با یك شی بزرگ در حیاط پشتی خانه خود روبرو شدند. او در اینباره می گوید: صحنه عجیبی بود. یك شی بزرگ از آسمان سقوط كرده بود. این دستگاه شبیه یك ماهواره بود.
روی دستگاه مذكور لوگوی سامسونگ و البته شركت «روین اینداستریز» كه تولید كننده بالن است هم به چشم می خورد. سامسونگ در اطلاعیه ای اعلام نمود: در این حادثه كسی صدمه ندیده و بالن هم پیدا شد. ما از ایجاد هرگونه مزاحمت عذرخواهی می نماییم. طبق بیانیه سامسونگ فرود این بالن برنامه ریزی شده بود. در حقیقت این دستگاه شبیه ماهواره بخشی از پروژه «سلفی فضایی» (SpcaceSelfie) سامسونگ است. در این پروژه تبلیغاتی كاربران می توانستند سلفی های خویش را از زمین به موبایل گلكسی اس ۱۰ ۵G ارسال نمایند كه در مرز اتمسفر زمین قرار داشت. این موبایل ها تصاویر سلفی افراد را با پس زمینه ای از تصاویر واقعی فضا به زمین ارسال می كردند و بدین سان سلفی های فضایی از كاربران خلق می كردند. طبق بیانیه سامسونگ این موبایل همراه یك بالن به ارتفاع ۶۵ هزار فوتی زمین رفت و به مدت ۲۰۰ ساعت در همین ارتفاع باقی ماند.