ورایزن فناوری واقعیت مجازی و افزوده خرید

روش سئو: شركت مخابراتی ˮورایزنˮ تمام فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شركت ˮجانتˮ(Jaunt) را خریداری نموده است.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، استارتاپ تولید محتوای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده “جانت” در حال فروش تمامی فناوری خود به شركت ورایزن(Verizon) است. این شركت روز گذشته فروش فناوری خودرا به اپراتور “ورایزن” اعلام نمود.
در صورتیكه شرایط مالی این معامله فاش نشده است، “جانت” می گوید ورایزن، نرم افزار و فناوری آنرا به دست خواهد آورد.
سخنگوی “جانت” در اطلاعیه ای توضیح داد كه شركت تمام فناوری خودرا به “ورایزن” فروخته است، اما اشاره نكرده است كه این استارتاپ بعنوان یك نهاد جداگانه به فعالیت خود ادامه خواهد داد یا خیر.
شركت “جانت” پیش از سال ۲۰۱۸ یعنی زمانی كه تمركز خودرا به فناوری واقعیت افزوده تغییر دهد، یكی از شركت های مستقل بود كه روی واقعیت مجازی كار می كرد. این شركت با برندهای مختلفی برای كمك به آنها در ایجاد محتوای واقعیت مجازی همكاری كرد.
اگر تاكنون از عینك واقعیت مجازی بهره برده باشید، به احتمال زیاد یكی از محتواهای “جانت” را تجربه كرده اید. این شركت همین طور دارای برنامه خود در Oculus، Vive، PlayStation VR و همین طور iOS و Android است.
این معامله می تواند نشان دهنده یك دوره از عدم اطمینان برای “جانت” باشد، چونكه بین سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ این شركت ۶۵ میلیون دلار از “دیزنی” كمك گرفت اما بعد از آن “ینس كریستنسن” مدیرعامل وقت، آنرا ترك كرد تا به ماجراجویی بعدی خود بپردازد. در دسامبر گذشته نیز جایگزین كریستنسن، “آرتور ون هوف” این استارتاپ را ترك كرد و در ماه آوریل بعنوان یك مهندس الكترونیك ارشد در اپل استخدام شد.
شركت ورایزن كامیونیكیشنز(Verizon Communications) یك شركت مخابراتی آمریكایی است كه درصد قابل توجهی از پهنای باند جهانی اینترنت را تأمین می نماید. همین طور در زمینه مخابرات بی سیم، ارتباطات و سرویس دهی به شركت های ارتباطات از طریق دور(وایرلس) نیز فعالیت گسترده ای دارد. سهام شركت ورایزن در بازار بورس نیویورك و بورس نزدك معامله می شود.

منبع: