شكایت فروشگاه زنجیره ای از تسلا

روش سئو: فروشگاه های زنجیره ای والمارت از شركت تسلا به خاطر آتش گرفتن پنل های خورشیدی موجود در فروشگاه هایش شكایت كرده، چونكه معتقد می باشد تسلا اصول اولیه ایمنی را در تعبیه این پنل ها رعایت نكرده است.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، فروشگاه زنجیره ای والمارت بعد از آتش گرفتن پنل های خورشیدی روی پشت بام هفت فروشگاه خود از تسلا شكایت كرده است. گفته می شود تسلا در نصب این پنل ها اقدامات ایمنی مناسب را رعایت نكرده است.
بگفته والمارت، ظاهرا تسلا سیستم های الكتریكی و خورشیدی خودرا به درستی نصب نكرده است و بازرسانی را هم می فرستاده است كه فاقد آموزش و دانش اولیه خورشیدی بوده اند. والمارت همین طور ادعا كرده است كه صفحات خورشیدی تسلا با نقایص قابل مشاهده روبرو هستند.
این فروشگاه زنجیره ای، تسلا را برای نقض قرارداد، سهل انگاری و عدم رعایت استانداردهای صنعتی متهم كرده است و رسما از این شركت شكایت كرده است.
والمارت از تسلا خواسته است تا نه تنها خسارت های مربوط به این هفت فروشگاه آتش گرفته را پرداخت كند، بلكه پنل های خودرا از بیشتر از ۲۴۰ فروشگاه والمارت جمع آوری كند.
تسلا هنوز در این مورد اظهار نظر نكرده است. هرچند به احتمال زیاد زیر بار نمی رود، چونكه این شركت در تلاش است تا تجارت خورشیدی خودرا جا بیاندازد و اساسا آخرین چیزی كه می خواهد این است كه یك مشتری خوب و بزرگ مانند والمارت را از دست بدهد تا از اثرات منفی ناشی از آن رنج ببرد.

منبع: