یك مقام مسئول در مخابرات: قبض تلفن از دوره بعد در سراسر كشور حذف می شود

به گزارش روش سئو مدیركل ارتباطات و امور بین الملل شركت مخابرات ایران اظهار داشت: در جهت نهادینه سازی فرآیندهای دولت الكترونیك، از دوره آینده و همزمان با سیكل سوم، قبوض تلفن ثابت به صورت كامل حذف خواهد شد.
به گزارش روش سئو به نقل از شركت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام اظهار داشت: از مهرماه سال جاری (سیكل سوم)، دیگر قبوض كاركرد تلفن ثابت در تمام استان ها و مناطق مخابراتی چاپ و توزیع نمی گردد. وی با تاكید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت های دولت الكترونیك تصریح كرد: با عنایت به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، شركت مخابرات ایران قبوض كاغذی كاركرد هزینه تلفن ثابت مشتركان را از دوره آینده در تمام استان ها و مناطق مخابراتی حذف می كند. بیدخام، صرفه جویی سالانه از حذف قبوض و به كارگیری این هزینه در جهت توسعه مخابرات را از اولویت های این شركت دانست و اظهار داشت: تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر كشور از این پس می توانند با تماس با سامانه ۲۰۰۰، به صورت شبانه روزی از خدمات پرداخت قبوض استفاده كنند.

وی افزود: وب سایت شركت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و كد دستوری ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع هم در اختیار تمام مشتریان قرار دارد و مشتركان در سراسر كشور می توانند ضمن دریافت كاركرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه ای، نسبت به پرداخت قبوض اقدام نمایند.

مدیركل ارتباطات و امور بین الملل شركت مخابرات ایران اضافه كرد: ساده سازی فرایندها، عرضه خدمات به مشتركان در كمترین زمان و شفاف بودن كلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت از مزایای مهم حذف قبوض كاغذی تلفن ثابت است.