ابداع اپلیكیشن برای دنبال كردن پیتزای سفارش داده شده پیتزای خودرا ردیابی كنید!

روش سئو پیتزای خودرا ردیابی كنید!
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، مشتریان رستوران های زنجیره ای “دومینوز”(Domino’s) تا آخر سال قادر خواهند بود تحویل پیتزای خودرا بوسیله جی پی اس(GPS) پیگیری كنند.
این رستوران به استفاده از فناوری شهره شده است و تابحال كارهایی مانند تحویل پیتزا بوسیله ربات ها و وسایل نقلیه خودران و گرفتن سفارشات بوسیله ضبط خودرو و دستیارهای هوشمند مانند “الكسا” را انجام داده است.
اخیرا نیز ۵ شعبه غیر نقدی را در استرالیا راه اندازی نمود كه برای جلوگیری از تشكیل صف های طولانی، مشتریان در این ۵ شعبه مكلف به پرداخت تنها بوسیله اینترنت هستند و امكان پرداخت نقدی یا با دستگاه پوز در این فروشگاه ها وجود ندارد.
اما كار جدید “دومینوز” كه به مشتریان نشان داده است پیتزای سفارش داده شده دقیقاً كجاست و چه زمانی به دست مشتری می رسد احتمالاً كاربردی ترین تجربه تكنولوژیك “دومینوز” باشد.
این توانایی نه تنها مشتریان گرسنه را راضی خواهدنمود بلكه طبق گزارش شبكه خبری ان. بی. سی، “ریچ الیسون” مدیر “دومینوز” گفت: امكان ورود اطلاعات توسط كاربران برای زودتر رسیدن سفارش وجود دارد.
سهام این برند اخیرا شش درصد سقوط كرده است و این راهكارهای فناورانه می تواند سبب بازگشت آن شود.
در صورتیكه “دومینوز” در تحویل با نظارت جی پی اس پیشرو شده است، ما می توانیم در آینده ای نزدیك خدمات تحویل مواد غذایی بیشتری را با ردیابی GPS ببینیم.

منبع: